Η Διαφήμιση στο Google Ads είναι μια εξαιρετική επένδυση που μπορείτε να κάνετε για την εταιρεία σας. Μέσω των διαφημίσεων Google, μπορείτε να πετύχετε πωλήσεις από την πρώτη κιόλας μέρα. Πρόκειται για το πιο ισχυρό εργαλείο παγκοσμίως, όπου μέσα από αυτό μπορούμε να κάνουμε λεπτομερή στόχευση σε ηλικίες, ενδιαφέροντα, πόλεις, χώρες, περιοχές και πολλά ακόμη.

Η ιδέα της προβολής διαφημίσεων στο Google είναι δελεαστική και τρομακτική. Σε τελική ανάλυση, αν το κάνετε σωστά, το Google Ads θα μπορούσε να μεταμορφώσει την επιχείρησή σας. Αλλά, αν το κάνετε λάθος, θα μπορούσατε να ξοδέψετε χιλιάδες ευρώ και να πάρετε απολύτως τίποτα για το πρόβλημά σας.

Αλλά ούτε οι υποσχέσεις ούτε τα προβλήματα που έρχονται με το Google Ads δεν περιγράφουν πραγματικά ποια είναι αυτή η πλατφόρμα μάρκετινγκ ή πώς λειτουργεί. Σε αυτό το άρθρο, δεν πρόκειται να μιλήσουμε για πόσα χρήματα θα μπορούσατε να κερδίσετε ή να χάσετε στο Google Ads. Αντ ‘αυτού, θα επιστρέψουμε στα βασικά και θα εξηγήσουμε ποια είναι η πλατφόρμα, πώς μπορεί να σας ωφελήσει και πώς μπορείτε να ξεκινήσετε.

Επικοινωνήστε-μαζί-μας-1024x576

Τι είναι το Google Ads ;

Το Google Adwords είναι μια διαφημιστική πλατφόρμα pay-per-click (PPC). Σε αντίθεση με άλλες πλατφόρμες PPC όπως το Facebook, το Google Ads προσφέρει στους διαφημιζόμενους δύο βασικούς τρόπους προσέγγισης ατόμων: 1) μέσω του Δικτύου αναζήτησης Google και 2) μέσω του Δικτύου εμφάνισης Google.

Παρόλο που αυτές οι προσεγγίσεις είναι λειτουργικά πολύ διαφορετικές, και οι δύο χρησιμοποιούν ένα σύστημα υποβολής προσφορών PPC, όπου οι διαφημιζόμενοι υποβάλλουν προσφορές για να εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους σε σχετικό κοινό.

Το Δίκτυο αναζήτησης Google σάς επιτρέπει να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε χρήστες που αναζητούν ενεργά τις λέξεις-κλειδιά που έχετε επιλέξει. Αν έχετε μια επιχείρηση με έπιπλα θα θέλετε να εμφανίζετε η ιστοσελίδα σας σε σχετικές αναζητήσεις αλλά με ειδική στόχευση εφόσον το Budget είναι περιορισμένο.

Όπως πιθανότατα μπορείτε να φανταστείτε, αυτές οι «διαφημίσεις με κείμενο» αποτελούν μια εξαιρετική ευκαιρία για να προσελκύσετε χρήστες που βρίσκονται στο στάδιο της έρευνας και αγοράς της ψηφιακής διοχέτευσης πωλήσεων. Οι διαφημίσεις με κείμενο επισημαίνονται με μια μικρή ετικέτα “Διαφήμιση” δίπλα στη διεύθυνση URL του ιστότοπου.

Το Δίκτυο εμφάνισης Google λειτουργεί διαφορετικά. Αντί να εμφανίζονται διαφημίσεις σε χρήστες που αναζητούν ενεργά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στο διαδίκτυο, οι “διαφημίσεις προβολής” ή οι “διαφημίσεις banner” τοποθετούνται σε ιστότοπους που πιστεύετε ότι θα είναι ο στόχος σας.

Δεδομένου ότι δεν αναζητούν ενεργά αυτό που πρέπει να πουλήσετε, οι άνθρωποι είναι συνήθως λιγότερο πιθανό να κάνουν κλικ σε διαφημίσεις banner. Τούτου λεχθέντος, μερικές φορές οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι θέλουν μέχρι να το δουν, επομένως οι διαφημίσεις προβολής μπορούν να σας βοηθήσουν να εμφανιστείτε σε δυνητικούς πελάτες που μπορεί να μην βρουν ποτέ την εταιρεία σας μόνοι τους.

Οι διαφημίσεις προβολής λειτουργούν επίσης καλά για καμπάνιες εκ νέου αφοσίωσης, όπου προβάλλετε διαφημίσεις σε άτομα που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό σας με την ελπίδα να τους επιστρέψουν ξανά. Αυτό ονομάζεται retargeting.

Πρέπει να δοκιμάσω το Google AdWords;

Αυτές τις μέρες, υπάρχουν πολλές επιλογές PPC για να διαλέξετε. Έχετε την πλατφόρμα Διαφημίσεων Facebook και Instagram, Διαφημίσεις Twitter, Pinterest Promotes Pins… η λίστα συνεχίζεται και συνεχίζεται. Στην πραγματικότητα, το Google AdWords δεν είναι καν η μόνη πλατφόρμα διαφημίσεων μηχανών αναζήτησης – οι διαφημίσεις Bing και οι διαφημίσεις αναζήτησης Yahoo είναι επίσης κάποιες επιλογές!

Ωστόσο, παρά τον ανταγωνισμό, το Google Ads εξακολουθεί να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας.

Οι διαφημίσεις Facebook και άλλες πλατφόρμες PPC σίγουρα μπορούν να λειτουργήσουν εξαιρετικά καλά. Τούτου λεχθέντος, η δυνατότητα προσέγγισης πελατών που αναζητούν προϊόντα, επωνυμίες και περιεχόμενο όπως τη δική σας είναι μια εξαιρετική (και κερδοφόρα) ευκαιρία που δεν πρέπει να υποτιμάται. Θα μπορούσε να σας δώσει την ευκαιρία να ανακτήσετε εύκολες πωλήσεις πριν το κάνει ο ανταγωνιστής σας.

Δεν είναι ακριβό το AdWords;

Ναι, το Google AdWords μπορεί να είναι λίγο ακριβό, ειδικά αν βρίσκεστε σε έναν εξαιρετικά ανταγωνιστικό κλάδο. Τούτου λεχθέντος, μια καλά σχεδιασμένη, βελτιστοποιημένη καμπάνια AdWords αξίζει την επένδυση!

Το κλειδί εδώ είναι να δημιουργήσουμε μια «καλά σχεδιασμένη, βελτιστοποιημένη καμπάνια AdWords». Εάν οι καμπάνιες σας στο AdWords είναι καλά στοχευμένες, βελτιστοποιηθούν σωστά και έχουν την κατάλληλη προσφορά CPC, θα μπορείτε να εμφανίζετε εστιασμένες διαφημίσεις σε αποκριτικές θέσεις εντός του στοχευόμενου κοινού σας και είστε κοντά στην εγγύηση θετικής απόδοσης επένδυσης (ROI).

Εάν, ωστόσο, οι καμπάνιες δεν είναι σωστά βελτιστοποιημένες ή στοχευμένες, θα μπορούσατε να καταλήξετε να δαπανάτε πολλά χρήματα σε κλικ που δεν θα δημιουργούνται σε πελάτες. Αυτό είναι όπου οι περισσότερες επιχειρήσεις κάνουν λάθος καθώς, δεν αφιερώνουν χρόνο για να δημιουργήσουν καμπάνιες που στοχεύουν συγκεκριμένα και προσελκύουν τα σωστά άτομα.

Το ποσό που πραγματικά ξοδεύετε εξαρτάται από πολλούς παράγοντες στο σύστημα υποβολής προσφορών, όπως:

  • Οι συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε
  • Πόσος ανταγωνισμός έχετε στο δίκτυο (οι ώρες αιχμής του έτους μπορούν να προκαλέσουν μεγάλες αυξήσεις στο κόστος)
  • Αυτό που πραγματικά προσφέρετε
  • Όλα αυτά, ενώ πληρώνετε για κάθε κλικ σε μια διαφήμιση του Google Ads, εάν κερδίζετε 5-10 ευρώ ή περισσότερα για κάθε ευρώ που ξοδεύετε στο Google Ads, αυτό είναι μια πολύ καλή επένδυση.

Συμπέρασμα

Το Google AdWords μπορεί να είναι μια μεγάλη επένδυση, τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα, αλλά είναι πολύ σημαντική. Το δίκτυο αναζήτησης μπορεί να διασφαλίσει ότι οι διαφημίσεις σας κατατάσσονται καλά στις αναζητήσεις χρηστών που αναζητούν επωνυμίες όπως η δική σας και το δίκτυο εμφάνισης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εκστρατείες εκ νέου αφοσίωσης ή ανακάλυψης. Παρόλο που το σύστημα μπορεί να είναι περίπλοκο, υπάρχουν πολλά οφέλη από τη χρήση του και είναι απολύτως δυνατό να εκτελέσετε κερδοφόρες καμπάνιες με χαμηλό CPC, ακόμη και στους μικρότερους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ.

Χρειάζεστε βοήθεια για να ξεκινήσετε με τις καμπάνιες του Google AdWords για την επιχείρησή σας; Επικοινωνήστε μαζί μου για να δούμε αναλυτικά τις ανάγκες σας – 6972132823