Διαφήμιση στα Social Media

Digital Marketing Manager | Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Διαφήμιση στα Social Media ; Μάλιστα. Έχουν μπει στις ζωές μας, την έχουν αλλάξει σίγουρα και σαφώς έχουν βοηθήσει τις επιχειρήσεις, ακόμα και τις πιο μικρές να αποκτήσουν αναγνωρισιμότητα.

Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις είναι προσεκτικές σχετικά με το είδος των στρατηγικών μάρκετινγκ στις οποίες επενδύουν. Όταν έχετε περιορισμένο προϋπολογισμό για διαφήμιση, είναι σημαντικό να το περάσετε με σύνεση για να πάρετε τα περισσότερα χρήματα. Το μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών μέσων είναι μια από τις πιο ευέλικτες και οικονομικά αποδοτικές στρατηγικές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μικρές επιχειρήσεις για να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους με την πάροδο του χρόνου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το 97% των εμπόρων χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσουν το κοινό τους.

Τι είναι λοιπόν τόσο σπουδαίο για το Social Media Marketing; Θα σας παρουσιάσω 15 λόγους για τους οποίους το Social Media Marketing είναι απαραίτητο για τις μικρές επιχειρήσεις.

1. Οι πελάτες σας βρίσκονται στα Social Media.

Ένας από τους καλύτερους λόγους για τη μικρή επιχείρησή σας για να διαφημιστείτε μέσω των κοινωνικών μέσων είναι ότι οι πελάτες σας δαπανούν χρόνο σε αυτά τα κανάλια. Σύμφωνα με το Economy Today πάνω από 5.300.000 Έλληνες έχουν λογαριασμό στο Facebook.  Μιλάμε ουσιαστικά για τον μισό πληθυσμό. Το Instagram ξεπέρασε παγκοσμίως τους δισεκατομμύριο χρήστες. δισεκατομμύρια ανθρώπους. Μέχρι το 2021, ο αριθμός των χρηστών των κοινωνικών μέσων παγκοσμίως αναμένεται να φτάσει περίπου 3,1 δισεκατομμύρια ανθρώπους. Με τόσους πολλούς καταναλωτές που χρησιμοποιούν τα social media καθημερινά, αυτό αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για τις μικρές επιχειρήσεις που θέλουν να φτάσουν στο κοινό τους.

Η σύνδεση με το κοινό-στόχο σας μπορεί να είναι εύκολη αν είστε ενεργός στα κανάλια που χρησιμοποιούν πιο συχνά. Με άλλα λόγια, μην κάνετε το ακροατήριό σας να έρθει σε σας, αλλά πηγαίνετε εσείς προς τα εκεί! Αν δεν είστε ήδη σε κοινωνικά μέσα, θα μπορούσατε να χάσετε μια σημαντική ευκαιρία να συνδεθείτε με τους πελάτες σας και να εμπλακείτε σε νέους πελάτες.

2. Οι καταναλωτές θα είναι πιο δεκτικοί στα μηνύματά σας όταν μέσω των Social Media.

Οι χρήστες είναι ενεργοί σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, επειδή αυτά τα κανάλια προσφέρουν ένα διασκεδαστικό και εύκολο τρόπο δικτύωσης, διατηρούν επαφή με τους φίλους και την οικογένειά τους και παραμένουν συνδεδεμένοι με αυτό που συμβαίνει στον κόσμο. Συνήθως, οι χρήστες δεν βρίσκονται σε αυτά τα κανάλια με την προσδοκία ότι πρόκειται να αγοράσουν κάτι. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι χρήστες των Social Media δεν ακολουθούν και αλληλεπιδρούν με τα αγαπημένα τους Brands.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το MarketingSherpa, το 95% των online ενηλίκων ηλικίας 18 έως 34 ετών είναι πιθανό να ακολουθήσουν ένα Brand στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης. Ωστόσο, όταν οι χρήστες ακολουθούν μάρκες και ασχολούνται με τα προφίλ των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, είναι επειδή βρίσκουν πολύτιμο το περιεχόμενο και τις πληροφορίες σε αυτές τις καμπάνιες κοινωνικών μέσων. Είτε αναζητούν ευκαιρίες, απολαμβάνουν διασκεδαστικό περιεχόμενο, είτε απλά θέλουν να μάθουν περισσότερα για τη μάρκα, οι χρήστες των κοινωνικών μέσων είναι ανοικτοί στο να ασχολούνται με μάρκες σε κανάλια κοινωνικών μέσων.

Ο λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές μπορεί να είναι πιο δεκτικοί στο μήνυμα της επωνυμίας σας στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι επειδή τα κοινωνικά μέσα σας επιτρέπουν να είστε περισσότερο κοντά τους και να εμφανίζετε μια διαφορετική πλευρά της μάρκας σας. Το περιεχόμενο που δημοσιεύετε σε αυτά τα κανάλια συμβάλλει στην προσωπικότητα της επωνυμίας σας και σας βοηθά να επιδείξετε τη φωνή της επωνυμίας σας. Στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, είστε σε θέση να δημιουργήσετε αυθεντικές συνδέσεις με τους πελάτες σας, αντί να παρέχετε απλά μηνύματα άμεσου μάρκετινγκ. Αυτό είναι κάτι που οι καταναλωτές ανταποκρίνονται γενικά περισσότερο.

Δεν είναι ίσως καινούργιο για εσάς να βρείτε πελάτες και εταιρείες που συζητούν ένα θέμα / ανησυχία σχετικά με το Brand στο Twitter. Ίσως έχετε συναντήσει σε κάποια μάρκα ‘Q & As στις ιστορίες Instagram. Οι περισσότεροι έμποροι βλέπουν αυτά τα κανάλια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης ως έναν τρόπο να γνωρίσουν καλύτερα το κοινό τους με έναν πιο προσωπικό τρόπο. Έτσι θα πρέπει κι εσείς επίσης.

3. Το Social Media Marketing μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της αναγνώρισης της εταιρείας.

Ένα άλλο πλεονέκτημα του μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι ότι σας βοηθά να βελτιώσετε την προβολή και, συνεπώς, να αυξήσετε την αναγνώριση για την εταιρεία σας. Τα προφίλ των εταιρικών κοινωνικών μέσων σας παρουσιάζουν νέες ευκαιρίες για να μοιραστείτε το περιεχόμενό σας και να παρουσιάσετε πραγματικά τη φωνή και την προσωπικότητά σας. Με την απόσπαση συναρπαστικού περιεχομένου που προσθέτει αξία στο κοινό-στόχο σας, κάνετε το Brand σας, τόσο πιο προσιτό όσο και εξοικειωμένο με τους νέους χρήστες και τους τρέχοντες πελάτες.

4. Το Social Media Marketing αυξάνει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.

Τα προφίλ των κοινωνικών μέσων σας παρέχουν έναν ακόμη τρόπο για να αποκτήσετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας. Αυτό καθιστά το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης εξαιρετική στρατηγική για να συμπληρώσει τις προσπάθειες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Κάθε κομμάτι του περιεχομένου που δημοσιεύετε στα προφίλ των κοινωνικών μέσων σας είναι μια άλλη ευκαιρία να φέρετε νέους επισκέπτες στη σελίδα σας. Μόλις ο επισκέπτης φτάσει στην ιστοσελίδα σας, θα έχετε την ευκαιρία να τους πείσετε για να αγοράσουν.

Για να έχετε δυνατή επισκεψιμότητα, είναι σημαντικό να δημοσιεύετε με συνέπεια περιεχόμενο που εμπλέκεται και προσθέτει αξία στο κοινό-στόχο σας. Όσο περισσότερο και ποιοτικό περιεχόμενο δημοσιεύετε στα κανάλια κοινωνικών μέσων σας, τόσο περισσότερες ευκαιρίες έχετε να ξεκινήσετε και να τους κατευθύνετε πίσω στην ιστοσελίδα σας. Εάν η ιστοσελίδα σας έχει βελτιστοποιηθεί για μετατροπές, θα είναι μόνο θέμα χρόνου πριν αυτά τα νέα leads εξελιχθούν σε μετατροπές τους πελάτες τους.

5. Διαφορετικά κανάλια Social Media σας βοηθούν να προσεγγίσετε συγκεκριμένα ακροατήρια.

Ένα άλλο όφελος από την διαφήμιση στα Social Media είναι ότι είστε σε θέση να στοχεύσετε στρατηγικά σε διαφορετικά είδη κοινού με βάση τα κανάλια στα οποία δραστηριοποιείται η εταιρεία σας. Αντί απλά βάζοντας το μήνυμα σας για να το δει ο καθένας, μπορείτε να φτάσετε στην αγορά στόχων σας και να εργαστείτε για να οδηγήσετε πιο ειδικευμένα leads πίσω στην ιστοσελίδα

Δημιουργήστε μια σαφή λίστα με τις δημογραφικές αξίες του κοινού σας, όσο πιο λεπτομερής είναι, τόσο το καλύτερο. Αυτή η λίστα μπορεί να περιλαμβάνει το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία, τα ενδιαφέροντά σας, τις μάρκες που ακολουθούν, τα χόμπι κλπ. Η γνώση αυτών των αξιών θα σας δώσει περισσότερη ιδέα για το ποιο κοινωνικό κανάλι μέσων θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να τα προσεγγίσετε. Επίσης, αυτό θα σας βοηθήσει στη δημιουργία περιεχομένου που θα προσελκύσει το κοινό σας αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητές σας για μετατροπές. Όσο πιο σχετική είναι αυτή η επισκεψιμότητα, τόσο πιο πιθανό θα είναι να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπής.

Το κλειδί για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την διαφήμιση στα Social Media, είναι να επιλέξετε στρατηγικά ποια κανάλια σκοπεύετε να επενδύσετε στο χρόνο, τα χρήματα και τις προσπάθειές σας. Δεν είστε σίγουροι ποια κανάλια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι κατάλληλα για εσάς; Ελέγξτε την ανάρτησή μας στις καλύτερες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για την επιχείρησή σας, για να μάθετε περισσότερα για κάθε κανάλι και πώς μπορεί να σας ωφελήσει με βάση το κοινό-στόχο και τους στόχους σας.

6. Η διαφήμιση στα Social Media σας επιτρέπει να στοχεύετε και να μεταφέρετε τους ιδανικούς καταναλωτές.

Αν και η διαφήμιση των κοινωνικών μέσων απαιτεί μια ελάχιστη αρχική επένδυση, οι κοινωνικές διαφημίσεις μπορούν να κάνουν πολλά για να συμπληρώσουν τις οργανικές καμπάνιες που εκτελείτε στα κανάλια κοινωνικών μέσων. Με εξελιγμένες δυνατότητες στόχευσης, οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook σας βοηθούν να στοχεύσετε τους ιδανικούς αγοραστές σας, που σας επιτρέπουν να οδηγείτε πιο σχετική επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δαπάνες σας.

Με τις διαφημίσεις Facebook, μπορείτε να εντοπίσετε νέα πιθανά leads, καθορίζοντας τον ιδανικό πελάτη σας μέσω της πλατφόρμας διαφημίσεων. Στη συνέχεια, το Facebook σάς επιτρέπει να προβάλλετε το περιεχόμενο της διαφήμισής σας σε όσους παρουσιάζουν τους ίδιους τύπους συμπεριφορών που κάνει το κοινό-στόχος σας. Καθώς οδηγείτε πιο σχετική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, μπορείτε να βελτιώσετε τα αποτελέσματα, ανεξάρτητα από τους στόχους διαφημίσεών σας.

7. Το μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών μέσων είναι οικονομικά αποδοτικό.

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη του μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι ότι σας βοηθά να μειώσετε το κόστος μάρκετινγκ χωρίς να θυσιάζετε τα αποτελέσματα. Τα περισσότερα από τα αποτελέσματα των κοινωνικών σας μέσων θα προέρχονται από την επένδυση χρόνου στη δημιουργία και τη δημοσίευση περιεχομένου καθώς και τη διεξαγωγή συνομιλιών με τους πελάτες και τους οπαδούς σας. Τα καλά νέα είναι ότι ακόμη και λίγες ώρες την εβδομάδα μπορούν να έχουν σημαντικά αποτελέσματα. Στην πραγματικότητα, η HubSpot αναφέρει ότι το 84% των εμπόρων μπόρεσαν να δημιουργήσουν αυξημένη κίνηση με μόλις έξι ώρες προσπάθειας που δαπανώνται για κοινωνικά μέσα την εβδομάδα.

Όπως φαίνεται παρακάτω σε μια ανάλυση, το CPM (κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις) στα κοινωνικά μέσα μπορεί να είναι τόσο χαμηλό όσο $ 2,50. Αυτό είναι 3 φορές λιγότερο ακριβό από τη διαφήμιση μέσω παραδοσιακών μέσων.

Ακόμα κι αν αποφασίσετε να κάνετε τα κοινωνικά μέσα διαφήμισης ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής σας, θα διαπιστώσετε ότι το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι οικονομικά αποδοτικό. Ανάλογα με τους στόχους σας και το πεδίο εφαρμογής της καμπάνιας σας, είναι σχετικά φθηνό να εκτελείτε πληρωμένες διαφημίσεις σε κανάλια κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Ανεξάρτητα από το πόσο μικρός είναι ο προϋπολογισμός σας, εξακολουθείτε να είστε σε θέση να επηρεάσετε αυτά τα κανάλια για να προσεγγίσετε και να μετατρέψετε νέους πελάτες.

8. Η διαφήμιση στα Social Media μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης.

Υπάρχουν πολλές πιθανότητες να εστιάσετε ήδη στη βελτίωση της βελτιστοποίησης της μηχανής αναζήτησης. Αλλά ξέρατε ότι οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να χρησιμοποιούν την παρουσία των κοινωνικών μέσων σας ως παράγοντα στην κατάταξή τους; Οι επιτυχημένες μάρκες τείνουν να έχουν μια υγιή παρουσία των κοινωνικών μέσων, οπότε μια ισχυρή παρουσία των κοινωνικών μέσων μπορεί να λειτουργήσει ως σήμα στις μηχανές αναζήτησης που το Brand σας είναι πολύτιμο και αξιόπιστο. Αν και οι παράγοντες κατάταξης αλλάζουν πάντα, είναι ένα ασφαλές στοίχημα ότι τα ενεργά κανάλια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης θα καταλήξουν να σας βοηθήσουν στο τέλος.

Όχι μόνο θα μπορούσε να επηρεάσει την παρουσία των κοινωνικών μέσων σας στις ταξινομήσεις μηχανών αναζήτησης, αλλά είναι σημαντικό να σημειώσετε ότι τα προφίλ των κοινωνικών μέσων σας θα εμφανιστούν πιθανότατα στην πρώτη σελίδα του Google όταν οι καταναλωτές αναζητούν την εταιρεία σας. Εάν ο καταναλωτής κάνει κλικ στα κοινωνικά σας προφίλ και διαπιστώσει ότι είναι ξεπερασμένα ή μη συνδεδεμένα, μπορεί να αποφασίσουν να ψάξουν κάπου αλλού. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό όχι μόνο να δημοσιεύσετε συστηματικά περιεχόμενο με ενδιαφέρον για τα κανάλια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, αλλά επίσης να ελέγχετε περιοδικά τις πληροφορίες του προφίλ σας και να κάνετε αλλαγές και ενημερώσεις όπως απαιτείται.

9. Ο ανταγωνισμός σας είναι στα Social Media.

Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο βρίσκεστε ή ποια είναι η αγορά-στόχος σας, υπάρχουν πολλές πιθανότητες οι ανταγωνιστές σας να είναι ήδη παρόντες και να συμμετέχουν στα κανάλια κοινωνικών μέσων. Αυτό όχι μόνο υποδεικνύει ότι υπάρχει η ευκαιρία για την επωνυμία σας να κάνει εξίσου καλή δουλειά σε αυτά τα κανάλια, αλλά σημαίνει ότι ορισμένοι από τους πιθανούς πελάτες σας μπορεί να μιλούν ήδη με τον ανταγωνισμό καθώς μιλάμε.

Εάν θέλετε να παραμείνετε ανταγωνιστικοί στην ψηφιακή αγορά, είναι σημαντικό να αρχίσετε να εργάζεστε για την οικοδόμηση μιας παρουσίας στα κοινωνικά μέσα. Το περιεχόμενο των κοινωνικών μέσων σας επιτρέπει όχι μόνο να παρουσιάζετε λίγη προσωπικότητα της επωνυμίας σας, αλλά και μια αποτελεσματική διέξοδο για την επίδειξη της τεχνογνωσίας και της γνώσης της βιομηχανίας σας. Αυτός είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό και να έχετε πιο σχετική διαδικτυακή κίνηση.

10. Η διαφήμιση στα Social Media οδηγεί σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπής και πωλήσεων.

Σύμφωνα με την HubSpot, τα κοινωνικά μέσα έχουν 100% υψηλότερο ρυθμό leads από τις εξερχόμενες τακτικές μάρκετινγκ. Αυτό θα μπορούσε να είναι επειδή κάθε post που κάνετε και κάθε αλληλεπίδραση που έχετε στα κανάλια κοινωνικών μέσων σας είναι μια ευκαιρία να μετατρέψετε ένα ενδιαφέρον lead σε έναν ευτυχισμένο πελάτη. Δημιουργώντας μια έκθεση με τους πελάτες σας και δημοσιεύοντας πολύτιμο περιεχόμενο σε συνεπή βάση, η επωνυμία σας μπορεί να λειτουργήσει για να βελτιώσει την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία, γεγονός που οδηγεί σε περισσότερες μετατροπές.

Το πιο σημαντικό στοιχείο των Social Media που έχει ως αποτέλεσμα περισσότερες μετατροπές είναι η δυνατότητα να φέρνετε ένα πιο ανθρώπινο συστατικό στο Brand σας. Δεδομένου ότι τα κοινωνικά μέσα είναι ένας χώρος για τους καταναλωτές να κοινωνικοποιήσουν και να δικτυωθούν, τα σήματα είναι σε θέση να δείξουν την ανθρώπινη πλευρά της εταιρείας, δημοσιεύοντας συχνά διασκεδαστικό περιεχομένου που επιτρέπει σε κάθε εταιρεία να παρουσιάσει την προσωπικότητα, το χιούμορ και τη ζεστασιά της στους χρήστες.

11. Το Social Media Marketing συμβάλλει στη βελτίωση της εμπιστοσύνης στο Brand.

Ενώ οι μεγαλύτερες εταιρείες μπορούν να αντέξουν οικονομικά να οικοδομήσουν μεγάλα και ακριβά προγράμματα αφοσίωσης πελατών, οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει να βασίζονται σε άλλες, πιο προσιτές μεθόδους για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης στην εταιρεία τους. Τα Social Media αποτελούν έναν αποτελεσματικό τρόπο οικοδόμησης σχέσεων με τους πελάτες και τους πελάτες που οδηγούν σε μεγαλύτερη ικανοποίηση και αφοσίωσή με την πάροδο του χρόνου. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη από το Texas Tech University δείχνει ότι οι μάρκες που ασχολούνται με τους σημερινούς πελάτες τους και το κοινό-στόχο τους στα κανάλια κοινωνικών μέσων απολαμβάνουν μεγαλύτερη αφοσίωση από τους πελάτες τους.

Η συνεργασία με τους πελάτες σας και τα leads σας στα κοινωνικά μέσα σας βοηθά να δημιουργήσετε ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες. Αυτό μπορεί να σας ξεσηκώνει από τον ανταγωνισμό σας, δείχνοντας στο κοινό σας τον τρόπο με τον οποίο η μάρκα σας είναι διαφορετική και ενισχύοντας ότι η επιχείρησή σας ενδιαφέρεται για τους πελάτες της. Με τη συμμετοχή σας στο κοινό μέσω πολύτιμου, συναρπαστικού περιεχομένου και συνομιλίας, μπορείτε να εργαστείτε για να μετατρέψετε ευχαριστημένους πελάτες σε υποστηρικτές του Brand.

12. Οι καταναλωτές αναζητούν συστάσεις για τα κοινωνικά μέσα.

Το Word-of-mouth μάρκετινγκ είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία που κάθε εταιρεία έχει στο εργαλείο της. Όχι μόνο είναι δωρεάν, αλλά πηγαίνει πολύ για να σας βοηθήσει να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη με νέα leads. Με πολλούς τρόπους, τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης έχουν γίνει το νέο σημείο πώλησης για το Word-of-mouth. Τώρα περισσότερο από ποτέ, τα Brands ενθαρρύνουν τους πελάτες τους να αφήνουν ανασκοπήσεις στα προφίλ των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, να προτείνουν το Brand στους φίλους και την οικογένειά τους σε κοινωνικά θέματα ή να παρέχουν μαρτυρίες.

Και για καλό λόγο! Οι καταναλωτές είναι πιθανότερο να αγοράζουν από μάρκες που έχουν προταθεί. Αυτές οι συστάσεις δεν πρέπει απαραιτήτως να προέρχονται από έναν φίλο, ένα μέλος της οικογένειας ή έναν συνάδελφο. Όπως βλέπετε στα παρακάτω στατιστικά στοιχεία, οι καταναλωτές είναι εξίσου πιθανό να εμπιστεύονται τις online κριτικές, καθώς δείχνουν να εμπιστεύονται και προσωπικές συστάσεις.

Αυτές οι στατιστικές υποδεικνύουν επίσης ότι οι καταναλωτές αναζητούν ενεργά συστάσεις σχετικά με τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και ότι αυτές οι συστάσεις επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά τους. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό να ενθαρρύνετε ενεργά τους ευχαριστημένους πελάτες σας να αφήσουν το εμπορικό σήμα σας σε κριτική για τα κοινωνικά μέσα και να συστήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε άλλους. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε μερικές από αυτές τις πολύτιμες magic-of-mouth μαγεία που βοηθά τις πωλήσεις να φτάσουν στα ύψη.

13. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν στη σύνδεση της μάρκας σας με πελάτες που δεν γνωρίζατε ότι υπήρχαν.

Οι περισσότερες μάρκες βασίζονται στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και στην επισκεψιμότητα διαφημίσεων PPC για να βρουν και να προσελκύσουν νέους πελάτες. Ωστόσο, το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης μπορεί να είναι μια εξαιρετική διέξοδος για την είσοδο νέων καταναλωτών. Όπως συζητήσαμε παραπάνω, οι συστάσεις ή σχόλια για τα κοινωνικά μέσα μπορούν να βοηθήσουν το Brand σας να συνδεθεί με πελάτες που δεν γνωρίζατε ότι υπήρχαν. Υπάρχουν όμως και άλλοι τρόποι με τους οποίους η εταιρεία σας μπορεί να χρησιμοποιήσει τα κοινωνικά μέσα για να αξιοποιήσει νέες αγορές.

Ένας τρόπος με τον οποίο μπορείτε να βρείτε νέους πελάτες και ευκαιρίες αγοράς στα κοινωνικά σας κανάλια είναι μέσω της κοινωνικής ακρόασης. Ακολουθώντας ορισμένες λέξεις-κλειδιά και εξετάζοντας τα θέματα της τάσης σας στον κλάδο σας, μπορείτε να δείτε ποιος συμμετέχει στη συζήτηση. Αυτό μπορεί να προσφέρει στην επιχείρησή σας πληθώρα νέων ευκαιριών προβολής, ενώ ταυτόχρονα σας εισάγει στους παράγοντες που επηρεάζουν τη βιομηχανία, με τους οποίους μπορεί να είστε σε θέση να συνεργαστείτε για να αυξήσετε την προβολή.

14. Το Social Media Marketing μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την αυθεντικότητα του Brand.

Η διαφήμιση στα Social Media σας βοηθά να οικοδομήσετε αξιοπιστία για την εταιρεία σας. Αυτό είναι ένα σημαντικό μέρος της αποτελεσματικής θέσης της επιχείρησής σας ως ηγέτης στην αγορά. Όσο πιο πολύτιμο περιεχόμενο μοιράζεστε στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, τόσο περισσότερες ευκαιρίες θα έχετε για να αποδείξετε την εμπειρία σας σε leads και πελάτες.

Όταν άλλοι μοιράζονται το περιεχόμενό σας με τους οπαδούς τους ή αναφέρουν την επωνυμία σας στις αναρτήσεις τους, αυτό συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της αρχής της επωνυμίας σας. Όσο περισσότερο οι χρήστες των κοινωνικών μέσων μιλούν για την εταιρεία σας, τόσο πιο πολύτιμη θα είναι η μάρκα σας σε άλλους. Αυτό θα εμπνεύσει τα νέα μέλη του κοινού να δουν τι είναι η δική σας επιχείρηση και ακόμη να ακολουθήσουν την εταιρεία σας για τις ενημερώσεις και τις πληροφορίες σας.

15. Η διαφήμιση στα Social Media σας δίνει την ευκαιρία να αποκτήσετε νέες γνώσεις πελατών.

Και τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό … το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων σας προσφέρει την πολύτιμη ευκαιρία να αποκτήσετε νέες γνώσεις στους πελάτες σας. Με την αλληλεπίδραση με τα leads και τους τρέχοντες πελάτες στα κοινωνικά μέσα, μπορείτε να δείτε τι ενδιαφέρονται οι πελάτες σας και τι τους οδηγεί.

Αν εξετάζετε περιοδικά τι λένε οι πελάτες σας στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, μπορείτε να έχετε καλύτερη κατανόηση του τι τους ενδιαφέρει περισσότερο. Για παράδειγμα, μέσω της κοινωνικής ακρόασης, μπορείτε να μάθετε τι είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις και ανησυχίες των πελατών σας και στη συνέχεια να εργαστείτε για να δημιουργήσετε περισσότερο περιεχόμενο γύρω από αυτά τα θέματα. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την κοινωνική ακρόαση για να δείτε τι ακριβώς λένε οι πελάτες σχετικά με την επωνυμία σας και, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να κάνετε αλλαγές για να βελτιώσετε την ικανοποίηση του πελάτη.

Τα κοινωνικά μέσα σας επιτρέπουν επίσης να κατανοήσετε καλύτερα την εμφάνιση των ηλεκτρονικών συμπεριφορών των πελατών σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την πλατφόρμα analytics στο Facebook για να δείτε ποιοι τύποι περιεχομένου είναι πιο δημοφιλείς στην αγορά-στόχο σας. Μπορείτε επίσης να μετρήσετε τις μετατροπές σας για αναρτήσεις και διαφημίσεις σε όλα τα κανάλια, για να δείτε ποιες καμπάνιες λειτουργούν σωστά και που χρειάζονται λίγο περισσότερη δουλειά.

Δεν έχετε τα αποτελέσματα που ελπίζατε με τα Social Media; Αφήστε τους ειδικούς του SEO Marketer να αναλάβουν τα κανάλια σας στα Social Media. Η ομάδα μας γνωρίζει ακριβώς τι χρειάζεται για να οικοδομήσουμε και να διατηρήσουμε ένα ακμάζον κοινό των Social Media, για τις μικρές επιχειρήσεις. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας για να προγραμματίσουμε μια κλήση για να συζητήσουμε τις υπηρεσίες μας.

Στείλτε μου το email σας στο : info@gchatzitheodosiou,gr ή καλέστε καθημερινές 16:00 – 20:00 στο 6972132823