Έχετε ακούσει τα μεγάλα νέα από το Facebook σχετικά με το Messenger και τις επαγγελματικές σελίδες; Το Facebook ξεκίνησε πρόσφατα τις σύντομες συνδέσεις URL του Messenger, οι οποίες επιτρέπουν στις σελίδες να χρησιμοποιούν προσαρμοσμένους συνδέσμους που ανοίγουν αυτόματα τις συνομιλίες του messenger. Όταν ένα άτομο κάνει κλικ στον σύντομο σύνδεσμο σας, θα ανοίξει αμέσως ένα νήμα κουβέντας με την επιχείρησή σας. Η μορφή είναι www.fb.com/msg/seomarketergr (αντικαταστήστε το “seomarketergr” με το όνομα χρήστη της σελίδας σας). Οι χρήστες μπορούν απλά να κάνουν κλικ στο σύνδεσμο για να ανοίξουν ένα νέο μήνυμα απευθείας στο messenger του Facebook ή μέσα στην εφαρμογή.

Η διεύθυνση URL σας θα μπορεί να αναζητηθεί στο Facebook αν απαντήσετε στο 90% των μηνυμάτων που ελήφθησαν εντός 24 ωρών για 7 συνεχόμενες ημέρες. Ένας ακόμα λόγος για να απαντήσετε γρήγορα και με συνέπεια στα μηνύματα που λαμβάνει η επιχείρησή σας!

Ας δούμε 10 τρόπους χρησιμοποίησης των Short Links για το URL του Facebook Messenger

  1. Προσθέστε έναν σύνδεσμο στην αρχική σελίδα του ιστοτόπου σας για να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να ξεκινήσουν μια συνομιλία.
  2. Προσθέστε το σε άρθρα σας για να απαντήσετε σε ερωτήσεις πελατών.
  3. Προσθέστε το σε τοπικούς καταλόγους για να επιταχύνετε τη διαδικασία επικοινωνίας.
  4. Στείλτε το στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για συνεδρίες Q & A σε πραγματικό χρόνο.
  5. Μοιραστείτε το σε άλλα κοινωνικά δίκτυα που δεν διαθέτουν επιλογές συνομιλίας (twitter, Google+).
  6. Δημιουργήστε ένα pop-up ή κουμπί στις σελίδες προορισμού για να κατευθύνετε τη συζήτηση στο Facebook.
  7. Στείλτε το σύνδεσμό σας μέσω Content Marketing Strategies.
  8. Εκτελέστε μια διαφημιστική καμπάνια με τον σύνδεσμο Messenger ως CTA.
  9. Προσθέστε το σύνδεσμο σε SlideShare παρουσιάσεις στο τέλος μιας παρουσίασης.
  10. Τοποθετήστε τον σύνδεσμο του Messenger σε υπογραφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Ελπίζω να σας βοήθησα, καθώς κι εγώ αυτές τις τακτικές ακολουθώ. Είμαι στη διάθεση σας για να βοηθήσω και την δική σας επιχείριση.