Πολύ συχνά, το ψηφιακό μάρκετινγκ υγείας γίνεται στρατηγική ψεκασμού και προσευχής. Η στόχευση περιεχομένου στα σωστά άτομα τη σωστή στιγμή για να τα καθοδηγήσετε στη διοχέτευση μάρκετινγκ απαιτεί χρόνο και προσπάθεια και όταν ασχολείστε με όλα τα κανάλια μάρκετινγκ, αισθάνεστε υπερβολικό. Ωστόσο, εάν απλώς πετάτε περιεχόμενο εκεί έξω και ελπίζετε να κολλήσει, δεν πρόκειται να έχετε τα αποτελέσματα που θα μπορούσατε. Στην επόμενη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου σας, η ομάδα Μάρκετινγκ μπορεί να πει προτάσεις και να κατευθύνουν τον προϋπολογισμό σε προσπάθειες που πιστεύουν ότι θα έχουν τα αποτελέσματα που θέλουν. Το ιατρικό Μάρκετινγκ, χρειάζεται σχέδιο και στρατηγική. Θυμηθείτε ότι υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός εκεί έξω, με γιατρούς που προσπαθούν καθημερινά να προβάλλουν τις δικές τους υπηρεσίες.

Ήρθε η ώρα να σταματήσετε να δημοσιεύετε περιεχόμενο μάρκετινγκ που κανείς δεν διαβάζει και δεν ενεργεί και να αρχίσετε να βελτιστοποιείτε το περιεχόμενό σας για να καλλιεργήσετε τις προοπτικές στο στάδιο της λήψης αποφάσεων. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να επιβραδύνετε για να επιταχύνετε.

Ακολουθούν τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ με γνώμονα τα αποτελέσματα.

1. Μιλήστε με τους πελάτες σας

Είτε είστε μια startupπου βρίσκεται ακόμα σε δοκιμές beta είτε έχετε ήδη προσελκύσει ικανοποιημένους πελάτες, πρέπει να μάθετε από τον αγοραστή σας. Ανάλογα με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, μπορείτε να το προσεγγίσετε με μερικούς διαφορετικούς τρόπους. Για τις εταιρείες τεχνολογίας ψηφιακής υγείας B2C, η σύνδεση με υπάρχουσες κοινότητες ασθενών μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε σχέσεις και να μάθετε από τους πελάτες σας.

B2B ΕΤΑΙΡΙΕΣ

Εάν είστε εταιρεία B2B, ίσως χρειαστεί να εστιάσετε στην επικοινωνία με πολλαπλά επίπεδα ιεραρχίας υγειονομικής περίθαλψης. Για παράδειγμα, ανάλογα με το προϊόν σας, μπορεί να χρειαστεί να μιλήσετε με μερικούς προϊσταμένους τμημάτων, γιατρούς ή ακόμα και με επικεφαλής των επιτροπών λήψης αποφάσεων.

Σε αυτό το σημείο, ο στόχος δεν είναι η πώληση. Απλώς προσπαθείτε να αναπτύξετε σχέσεις με το κοινό σας για να μάθετε από αυτό, ώστε να μπορείτε να το εξυπηρετήσετε καλύτερα. Για παράδειγμα αν έχετε ειδίκευση στη ρήξη υπερακανθίου, δημιουργήστε περιεχόμενο αποκλειστικά γι αυτό.

2. Δημιουργήστε μια υπόθεση με βάση τις γνώσεις σας για τον πελάτη σας

Κάθε στρατηγική μάρκετινγκ τεχνολογίας υγείας χρειάζεται ένα σημείο εκκίνησης. Ακόμα κι αν η αρχική σας υπόθεση μπορεί να χρειαστεί να μεταμορφωθεί, σας δίνει τουλάχιστον τα θεμέλια για να χτίσετε πάνω. Αυτή η υπόθεση χρησιμεύει ως το αρχικό προσχέδιο της πρότασης αξίας σας. Με άλλα λόγια, τι σας κάνει σημαντικό (ή πρέπει να πω, ζωτικής σημασίας) για τον πελάτη σας. Η επόμενη φάση θα βοηθήσει την πρόταση αξίας σας να αναπτυχθεί πέρα ​​από μια υπόθεση.

3. Ερευνήστε τους ανταγωνιστές σας

Ενώ μπορεί να υπάρχουν ομοιότητες μεταξύ εσάς και των ανταγωνιστών σας, πρέπει να αναπτύξετε ένα διακριτικό μήνυμα – αυτό που σας ξεχωρίζει με καλό τρόπο. Επιτρέψτε μου να ακολουθήσω το κουνέλι εδώ για ένα λεπτό για να αναφέρω μια κοινή παγίδα που έχω δει. Αυτή η φράση που σας φαίνεται πρωτοποριακή; Μπορεί στην πραγματικότητα να είναι ένα κλισέ που χρησιμοποιούν όλοι οι ανταγωνιστές σας.

Για παράδειγμα, όλοι χρησιμοποιούν τον όρο αφοσίωση ασθενών αυτήν τη στιγμή. Ακόμα κι αν αυτό είναι που κάνετε, βρείτε έναν διαφορετικό τρόπο να το πείτε, διαφορετικά θα πουλάτε κάτω από τη σκιά πιο καθιερωμένων παικτών που έχουν ήδη πάει εκεί και το έχουν κάνει.

Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να ερευνήσετε τους ανταγωνιστές σας. Κάντε αυτές τις ερωτήσεις στον εαυτό σας καθώς αναλύετε την προσέγγισή τους στο μάρκετινγκ: Τι κάνουμε διαφορετικά από τους ανταγωνιστές μας; Πώς λύνουμε μοναδικά τα σημεία πόνου των πελατών; Πώς μπορούμε να δείξουμε στους πελάτες ότι τους καταλαβαίνουμε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο; Η Αρθροσκόπηση γόνατος στην ιατρική είναι επίσης μια δημοφιλή αναζήτηση. Είστε Ορθοπαιδικός; Ξεκινήστε δουλειά με τους ειδικούς.

Ποιες λέξεις και φράσεις χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές μας από τις οποίες πρέπει να μείνουμε μακριά; Είναι η πρόταση αξίας μας μόνο μια ελαφρώς διαφορετική εκδοχή της δικής τους; Το Ιατρικό Μάρκετινγκ έχει πολλαπλά οφέλη. Το Google Ads φέρνει επισκεψιμότητα, αλλά να θυμάστε ότι το Μάρκετινγκ φέρνει σταθερό πελατολόγιο ασθενών.

4. Δημιουργήστε ένα δέντρο περιεχομένου

Η πρόταση αξίας ή το βασικό μήνυμα μάρκετινγκ είναι σαν τον κορμό του δέντρου μάρκετινγκ. Τα πάντα επικεντρώνονται και υποστηρίζουν αυτό το μήνυμα. Κάθε κομμάτι περιεχομένου που δημιουργείτε θα πρέπει να διοχετεύεται πίσω στην αξία που παρέχετε και στο πρόβλημα που επιλύετε.

ΠΥΛΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΑΣ

Το βασικό σας μήνυμα μάρκετινγκ θα υποστηρίζεται από τα αποτελέσματα που επιτυγχάνετε για τους πελάτες σας. Σκεφτείτε 3-5 κύρια αποτελέσματα ή κατηγορίες αποτελεσμάτων που βοηθούν τον πελάτη σας να λύσει το πρόβλημά του. Αυτά τα αποτελέσματα είναι οι πυλώνες του περιεχομένου σας.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΥΛΩΝΕΣ ΣΑΣ

Οι κολώνες σας δημιουργούν τις ασφαλείς ζώνες, για κάθε κομμάτι περιεχομένου που δημιουργείτε. Κάθε θέμα θα πρέπει να ευθυγραμμίζεται με έναν από τους πυλώνες σας για να σας βοηθήσει να διοχετεύσετε το κοινό σας πίσω στο βασικό σας μήνυμα μάρκετινγκ.