Πλέον κάθε εβδομάδα που περνάει στην Ελλάδα, όλο και περισσότερα δικηγορικά γραφεία διεκδικούν την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Γιατί όμως ο νομικός κλάδος πρέπει να επενδύσει αρχικά σε δικηγορική εταιρεία SEO; Το SEO είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να σας ανακαλύψουν στο διαδίκτυο. Συνήθως, τα δικηγορικά γραφεία είναι τοπικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε περιορισμένη γεωγραφική περιοχή. Και πολλοί άνθρωποι ξεκινούν με μια διαδικτυακή αναζήτηση για να βρουν τοπικές επιχειρήσεις και αυτό ισχύει και για νομικές εταιρείες. Επομένως, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι η προβολή του δικηγορικού σας γραφείου παραμένει εξαιρετική σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google. Και για αυτό, πρέπει να αξιοποιήσετε τη δύναμη του δικηγορικού γραφείου SEO.

Θέλετε να μάθετε πώς; Ας ξεκινήσουμε κατευθείαν στο κόσμο του SEO για το δικηγορικό σας γραφείο.

seo για δικηγόρους

Τι είναι το SEO για ένα Δικηγορικό Γραφείο;

Το δικηγορικό SEO ή SEO για Δικηγόρους, είναι μια μορφή διαφήμισης που περιλαμβάνει διάφορες τεχνικές και στρατηγικές που στοχεύουν στην αύξηση της προβολής των δικηγορικών γραφείων στις μηχανές αναζήτησης. Αυτές οι στρατηγικές μάρκετινγκ SEO δικηγορικών γραφείων περιλαμβάνουν πράγματα όπως το σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας, τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας και τη διεξαγωγή έρευνας λέξεων-κλειδιών, μεταξύ άλλων. Η ιδέα πίσω από το SEO της δικηγορικής εταιρείας είναι να διασφαλιστεί ότι ο ιστότοπός σας κατατάσσεται υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) για σχετικά αιτήματα αναζήτησης.

Αυτό βελτιώνει τις πιθανότητες να παρατηρήσουν οι χρήστες τον ιστότοπό σας και μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Και γιατι αυτό? Αυτό συμβαίνει επειδή σχεδόν το 43% όλων των κλικ πηγαίνουν στον ιστότοπο που εμφανίζεται στην κορυφή των SERP. Από την άλλη πλευρά, εάν το δικηγορικό σας γραφείο βρίσκεται στη 10η θέση, το CTR είναι μόνο περίπου 3,11%. Τώρα που γνωρίζετε τη σημασία του SEO της δικηγορικής εταιρείας και την υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης, ας προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε βαθύτερα πώς μπορείτε να επιτύχετε το SEO της δικηγορικής σας εταιρείας. SEO δικηγορικού γραφείου:

Ο οδηγός σας για τη βελτιστοποίηση

Αυτός ο οδηγός για το SEO της δικηγορικής εταιρείας μπορεί να χωριστεί σε τρεις κύριες ενότητες! Θα καλύψουμε όλες τις κύριες στρατηγικές SEO δικηγορικών γραφείων για καθένα από αυτά τα μέρη, για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε πώς να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπο και το περιεχόμενό σας στο δικηγορικό γραφείο και να βελτιώσετε την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησής σας. Λοιπόν, ας βουτήξουμε κατευθείαν στον κόσμο της δικηγορικής εταιρείας SEO.

Μέρος 1: On-Page SEO για το δικηγορικό σας γραφείο

Το on-page SEO ή το on-site SEO για δικηγορικό γραφείο αναφέρεται σε όλες τις βελτιστοποιήσεις που μπορείτε να πραγματοποιήσετε στον ιστότοπό σας. Αυτές περιλαμβάνουν τόσο τις βελτιστοποιήσεις front-end όσο και back-end (τεχνικό SEO). Αλλά γιατί θα πρέπει να κάνετε on-page δικηγορικό γραφείο SEO; Η ιδέα πίσω από το on-site SEO για το δικηγορικό σας γραφείο είναι να κάνετε ολόκληρη την εμπειρία περιήγησης του ιστότοπού σας πιο εμπλουτισμένη και ομαλή για τους επισκέπτες. Ο στόχος των μηχανών αναζήτησης είναι να στέλνουν τους χρήστες τους σε ιστότοπους που παρέχουν ακριβείς πληροφορίες και παρέχουν επίσης μια καλή εμπειρία περιήγησης.

Εάν ο ιστότοπός σας είναι σε θέση να επιτύχει αυτόν τον στόχο, θα είστε στο δρόμο σας προς την κορυφή των SERP. Είτε είστε δικηγόρος είτε ολόκληρη δικηγορική εταιρεία, θα πρέπει να προσπαθήσετε σκληρά να ακολουθήσετε αυτές τις στρατηγικές SEO δικηγορικών εταιρειών για να αυξήσετε την προβολή της αναζήτησης της επωνυμίας σας. Λοιπόν, ας ρίξουμε μια ματιά στις πιο σημαντικές στρατηγικές SEO εντός σελίδας για το δικηγορικό γραφείο σας που θα πρέπει να αξιοποιήσετε τώρα. Η στόχευση σε λέξεις κλειδιά όπως δικηγόρος εργατολόγος Αθήνα, είναι το σημείο αναφοράς για να ξεκινήσετε.

1. Σχεδιασμός Ιστοσελίδας

Όσον αφορά το on-page SEO, ο τρόπος που σχεδιάζετε και αναπτύσσετε τον ιστότοπό σας έχει εξαιρετικά αποτελέσματα στην κατάταξη του ιστότοπού σας. Εδώ είναι τα διάφορα πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη κατά το σχεδιασμό του ιστότοπού σας για να βελτιώσετε το SEO του δικηγορικού σας γραφείου.

1.1. Αξιοποιήστε μια εξαιρετική σχεδίαση ιστοτόπου – Mobile Friendly

Περίπου το 51% της συνολικής επισκεψιμότητας στον ιστό προέρχεται πλέον από κινητές συσκευές. Ωστόσο, αυτές οι οθόνες είναι μικρότερες. Ως αποτέλεσμα, τα μεγέθη όλων των στοιχείων, πρέπει να είναι τέτοια ώστε να χωρούν σε αυτές τις οθόνες. Αυτό θα πρέπει να γίνει για να βελτιωθεί η συνολική εμπειρία περιήγησης στον ιστότοπο του δικηγορικού σας γραφείου. Για να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος του δικηγορικού γραφείου σας είναι φιλικός προς κινητά, θα πρέπει να ακολουθήσετε την προσέγγιση σχεδίασης με προτεραιότητα το κινητό. Θα πρέπει να επιλέξετε ένα responsive θέμα όταν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε έναν ιστότοπο για την επιχείρησή σας.

Μια αποκριτική σχεδίαση, χρησιμοποιεί αποκριτικά στοιχεία ιστού που θα αλλάξουν αυτόματα το μέγεθος τους με βάση το μέγεθος της οθόνης. Ως αποτέλεσμα, ο ιστότοπός σας θα εμφανίζεται καθαρός σε οθόνες κάθε μεγέθους. Ωστόσο, η εμπειρία χρήστη δεν είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο πρέπει να σχεδιάζετε ιστότοπους φιλικούς προς κινητά. Η Google κυκλοφορεί την ενημέρωση ευρετηρίασής της για κινητά πρώτα, η οποία δηλώνει ότι οι ιστότοποι που φορτώνουν και εμφανίζονται καλύτερα σε κινητές συσκευές θα κατατάσσονται υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης από αυτούς που δεν το κάνουν.

Με άλλα λόγια, η ύπαρξη ενός ιστότοπου φιλικό προς τα κινητά είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση του SEO του ιστότοπου του δικηγορικού γραφείου σας.

Βελτιώστε την ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας

Η ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας κατάταξης SEO της δικηγορικής εταιρείας. Ένας ιστότοπος αργής φόρτωσης μπορεί να απογοητεύσει τους επισκέπτες σας και να τους χαλάσει την εμπειρία περιήγησής τους. Και μάντεψε τι? Θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει στην αναπήδηση του ιστότοπού σας, πράγμα που θα σήμαινε ότι μπορεί να χάσετε έναν πιθανό πελάτη. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους χρήστες κινητών, καθώς οι ταχύτητες δεδομένων ενδέχεται να παρουσιάζουν διακυμάνσεις και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερους χρόνους φόρτωσης για τον ιστότοπό σας, εάν είναι βαρύ.

Στην πραγματικότητα, η ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας είναι τόσο σημαντική που ακόμη και μια βελτίωσή της κατά 0,1 δευτερόλεπτο μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των προβολών της σελίδας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για την ταχύτητα φόρτωσης είναι μία από τις μεγαλύτερες υπηρεσίες SEO δικηγορικών γραφείων που προσφέρονται από εταιρείες SEO. Η Google αντιλαμβάνεται τη σημασία της ταχύτητας της σελίδας όσον αφορά την εμπειρία περιήγησης, γι’ αυτό και κυκλοφορεί την ενημέρωση Core Web Vitals.

Αυτή η ενημέρωση θα καταστήσει σημαντική τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για τρία βασικά στοιχεία Core Web Vitals, τα οποία περιλαμβάνουν:

  • Καθυστέρηση πρώτης εισαγωγής (FID)
  • Largest Contentful Paint (LCP)
  • Αθροιστική μετατόπιση διάταξης (CLS)

Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας συμμορφώνεται με αυτές τις απαιτήσεις για να βελτιώσετε τις πιθανότητες υψηλότερης κατάταξης στα αποτελέσματα αναζήτησης. Εάν η απόδοση του ιστότοπού σας είναι κακή, μπορεί να χάσει την ευκαιρία να καταταχθεί υψηλότερα σε μια σχετική αναζήτηση στο Google. Ε

 Κάντε σωστά την εσωτερική σύνδεση – Internal Linking

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι εκείνοι οι σύνδεσμοι που συνδέονται με μια άλλη σελίδα στον ιστότοπό σας. Αυτοί οι σύνδεσμοι παίζουν σημαντικό ρόλο όσον αφορά το SEO της δικηγορικής εταιρείας και την εμπειρία χρήστη. Θα πρέπει να προσπαθήσετε να προσθέσετε έναν καλό αριθμό σχετικών εσωτερικών συνδέσμων σε όλες τις ιστοσελίδες σας. Μα γιατί? Όταν πρόκειται για επισκέπτες, οι εσωτερικοί σύνδεσμοι τους ανακατευθύνουν σε άλλο ενημερωτικό περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει ως αποτρεπτικό για να αναπηδήσουν μακριά από τον ιστότοπό σας. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να αυξήσει τον μέσο χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας.

Αυτό, με τη σειρά του, επηρεάζει θετικά το SEO της δικηγορικής σας εταιρείας, καθώς οι μηχανές αναζήτησης θα θεωρούσαν τον ιστότοπό σας χρήσιμο πόρο για το κοινό σας, επειδή ξοδεύουν περισσότερο χρόνο σε αυτόν. Αλλά αυτό δεν είναι το μόνο όφελος από την προσθήκη εσωτερικών συνδέσμων. Αυτοί οι σύνδεσμοι διευκολύνουν επίσης τα ρομπότ μηχανών αναζήτησης να βρίσκουν νέες σελίδες περιεχομένου στον ιστότοπό σας για ευρετηρίαση. Όταν προσθέτετε συνδέσμους σε μια υπάρχουσα ευρετηριασμένη σελίδα, τα ρομπότ ενδέχεται να την περάσουν ξανά και να ανακαλύψουν τις νέες σελίδες και να τις ευρετηριάσουν. Αυτό επιταχύνει τη διαδικασία δημιουργίας ευρετηρίου και μπορεί να σας βοηθήσει να λάβετε περισσότερες σελίδες που αναφέρονται στα SERP.

Τώρα, ξέρετε πώς οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες κατάταξης SEO, ειδικά για μια δικηγορική εταιρεία.

Δημιουργήστε σελίδες προορισμού για τις υπηρεσίες που προσφέρετε

Οι σελίδες προορισμού μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στη βελτίωση του SEO της δικηγορικής σας εταιρείας. Θα πρέπει να σκεφτείτε να δημιουργήσετε μια ξεχωριστή σελίδα προορισμού για κάθε υπηρεσία που προσφέρετε στους πελάτες σας. Είτε πρόκειται για εταιρικές νομικές υπηρεσίες είτε για δικαστικές υπηρεσίες, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια σελίδα για κάθε υπηρεσία σας. Μα γιατί? Η ιδέα είναι να κατατάξετε τον ιστότοπο του δικηγορικού σας γραφείου για όσο το δυνατόν περισσότερες σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Επίσης, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε κάθε σελίδα προορισμού για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί που σχετίζεται με αυτήν. Αυτό θα ενισχύσει τις προσπάθειες SEO της δικηγορικής σας εταιρείας αυξάνοντας τις πιθανότητες του ιστότοπού σας να καταταχθεί υψηλότερα στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί. Κάθε σελίδα πρέπει να έχει ξεκάθαρο πλάνο σε λέξεις κλειδιά. Για παράδειγμα δικηγόρος για τροχαία ατυχήματα. Σε αυτή την σελίδα, θα αναπτυχθεί κειμενογραφία αποκλειστικά γι αυτή την ειδίκευση.

Δημιουργήστε μια δομή ιστοτόπου φιλική προς το SEO

Η δομή του ιστότοπού σας επηρεάζει επίσης την επιτυχία του δικηγορικού γραφείου σας στο SEO. Ένας καλά δομημένος ιστότοπος είναι ευκολότερος για τα ρομπότ των μηχανών αναζήτησης να ανιχνεύουν, πράγμα που σημαίνει ότι οι ανιχνευτές μπορούν να βρουν νέες σελίδες του ιστότοπού σας με ευκολία. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία ευρετηρίασης του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης. Και μάντεψε τι? Η δομή του ιστότοπου επηρεάζει επίσης την εμπειρία περιήγησης των επισκεπτών σας. Μια κακώς δομημένη ιστοσελίδα δεν θα είναι εύκολη στην πλοήγηση.

Ως αποτέλεσμα, μπορεί να οδηγήσει σε κακή εμπειρία χρήστη, η οποία μπορεί να αποβάλει τους επισκέπτες σας και να επηρεάσει αρνητικά τις προσπάθειες SEO για το δικηγορικό σας γραφείο. Λοιπόν, πώς μπορείτε να σχεδιάσετε έναν ιστότοπο με καλή δομή; Θα πρέπει να ξεκινήσετε δημιουργώντας ένα δέντρο πλοήγησης για αυτό. Ο στόχος σας πρέπει να είναι να μειώσετε τον αριθμό των κλικ που θα χρειαστούν οι επισκέπτες για να φτάσουν στη σελίδα-στόχο τους.

Προσπαθήστε να διασφαλίσετε ότι μπορούν να φτάσουν στον επιθυμητό προορισμό τους σε λιγότερο από τρία κλικ. Αυτό το δέντρο θα πρέπει να καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσετε την πλοήγηση του ιστότοπού σας. Επί πλέον? Μαζί με τη δομή του ιστότοπου, θα πρέπει να δώσετε προσοχή και στη δομή της σελίδας. Θα πρέπει να αναπτύξετε το περιεχόμενό σας έτσι ώστε να μπορεί να χωριστεί σε τμήματα μεγέθους μπουκιάς. Η ιδέα είναι να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες σας δεν αντιμετωπίζουν τοίχο κειμένου. Αντίθετα, θα πρέπει να μπορούν να περιηγούνται εύκολα στο περιεχόμενο του ιστού και του ιστολογίου σας και να παραμένουν αφοσιωμένοι.

Για αυτό, θα πρέπει να χωρίσετε τις σελίδες σας σε ενότητες χρησιμοποιώντας ετικέτες κεφαλίδας. Για παράδειγμα, σημειώστε πως μαζί με τον πελάτη μου Δικηγόρο Ποινικολόγο Γιάννη Μπαρκαγιάννη, έχουμε αναλύσει την αρχική τους σελίδα χρησιμοποιώντας ετικέτες κεφαλίδας και κάναμε το περιεχόμενό του εύκολο στην ανάγνωση για να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση στα οργανικά αποτελέσματα.

Βελτιστοποιήστε τις διευθύνσεις URL

Οι διευθύνσεις URL διαδραματίζουν επίσης ρόλο στο SEO της δικηγορικής εταιρείας. Από προεπιλογή, οι διευθύνσεις URL σας μπορεί να περιλαμβάνουν έναν συνδυασμό αριθμών, ειδικών χαρακτήρων και αλφαβήτων. Ωστόσο, τέτοιες διευθύνσεις URL μπορεί να είναι δύσκολο να κατανοήσουν οι επισκέπτες σας. Γι’ αυτό, είναι καλή ιδέα να αναζητήσετε προσαρμοσμένες διευθύνσεις URL που μπορούν να σχεδιαστούν έτσι ώστε να είναι εύκολα κατανοητές. Και πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό; Θα πρέπει να συμπεριλάβετε τις λέξεις-κλειδιά-στόχους στις διευθύνσεις URL για να βοηθήσετε τους επισκέπτες και τα ρομπότ των μηχανών αναζήτησης να κατανοήσουν τι είναι η σελίδα που επισκέπτονται.

Για παράδειγμα, ο πελάτης μου, στη διεύθυνση URL και στον τίτλο. Αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος για να ενισχύσετε το SEO της δικηγορικής σας εταιρείας.

Περιεχόμενο Ιστοσελίδας

Είναι το περιεχόμενο ένας από τους σημαντικούς παράγοντες κατάταξης SEO για μια δικηγορική εταιρεία; Ναί! Ενώ ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας έχει σημασία, το περιεχόμενο που προσθέτετε σε αυτόν έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία. Εξάλλου, το περιεχόμενο αποτελεί τη βάση του ιστότοπού σας. Κανείς δεν πρόκειται να επισκεφτεί τον ιστότοπό σας μόνο για τον σχεδιασμό του. Αντίθετα, οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πιθανό να φτάσουν στον ιστότοπό σας μέσω των μηχανών αναζήτησης.

Και θα το κάνουν αναζητώντας πράγματα, απαντήσεις και υπηρεσίες. Το περιεχόμενο του ιστότοπού σας πρέπει να μπορεί να απαντά στις ερωτήσεις των πιθανών πελατών σας, εάν θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να βελτιώσετε τα αποτελέσματα SEO της δικηγορικής σας εταιρείας. Το περιεχόμενο διαδραματίζει σημαντικό ρόλο όσον αφορά το SEO της δικηγορικής εταιρείας. Ας ρίξουμε λοιπόν μια ματιά στο πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε το περιεχόμενο του ιστότοπου για να βελτιώσετε το SEO της δικηγορικής σας εταιρείας και να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες.

Διεξαγωγή έρευνας λέξεων-κλειδιών

Οι λέξεις-κλειδιά είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του περιεχομένου του ιστότοπού σας και του SEO για δικηγορικά γραφεία. Όχι μόνο βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να προσδιορίσουν το θέμα της σελίδας σας, αλλά μπορούν επίσης να παίξουν σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της απόδοσης SEO του ιστότοπου του δικηγορικού γραφείου σας. Αλλά γιατί χρειάζεστε καθόλου λέξεις-κλειδιά; Ο κύριος λόγος είναι ότι οι λέξεις-κλειδιά είναι οι λέξεις που χρησιμοποιούνται από τους ερευνητές στις μηχανές αναζήτησης για να βρουν δικηγόρους και δικηγορικά γραφεία παρόμοια με τα δικά σας. Έτσι, εάν συμπεριλάβετε τις ίδιες λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας, ο ιστότοπός σας μπορεί να εμφανιστεί σε σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης και αυτός είναι ένας από τους σημαντικούς τρόπους για να ενισχύσετε την απόδοση SEO του ιστότοπου του δικηγορικού γραφείου σας.

Μπορεί να βοηθήσει τα κατάλληλα άτομα (δυνητικούς πελάτες) να βρουν τον ιστότοπο και τις υπηρεσίες του δικηγορικού γραφείου σας. Λοιπόν, πώς μπορείτε να προχωρήσετε στην έρευνα λέξεων-κλειδιών; Αρχικά, πρέπει να βρείτε ένα αξιόπιστο εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών όπως το Semrush, το KWFinder και το Google Keyword Planner.

Πρέπει να εισαγάγετε τον κύριο όρο αναζήτησης στο εργαλείο. Όταν το κάνετε αυτό, το εργαλείο θα εμφανίσει μια λίστα με σχετικές λέξεις-κλειδιά μεγάλης ουράς. Μαζί με τις λέξεις-κλειδιά, θα εμφανίζουν επίσης τη βαθμολογία δυσκολίας λέξης-κλειδιού και τον όγκο αναζήτησης αυτών των λέξεων-κλειδιών. Ο στόχος σας πρέπει να είναι να επιλέξετε λέξεις-κλειδιά σχετικές με δικηγορικά γραφεία και υπηρεσίες από αυτήν τη λίστα. Στη συνέχεια, θα πρέπει να τα φιλτράρετε με βάση τον όγκο αναζητήσεων και τον ανταγωνισμό τους. Αναζητήστε λέξεις-κλειδιά με υψηλό όγκο και χαμηλό ανταγωνισμό για να αξιοποιήσετε στο έπακρο. Μπορείτε επίσης να προσλάβετε ένα γραφείο ψηφιακού μάρκετινγκ που προσφέρει ανταγωνιστικές υπηρεσίες SEO για δικηγορικά γραφεία.

Τεχνικό SEO

Το τεχνικό SEO μπορεί να αντιμετωπιστεί ως ένα υποσύνολο της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης στη σελίδα, καθώς ασχολείται με βελτιστοποιήσεις που μπορείτε να κάνετε στον ιστότοπό σας. Ωστόσο, σε αντίθεση με το on-page SEO για μια δικηγορική εταιρεία, το τεχνικό SEO ασχολείται κυρίως με βελτιστοποιήσεις που είναι τεχνικής φύσης και δεν επηρεάζουν άμεσα τη διεπαφή χρήστη του ιστότοπού σας. Ωστόσο, αυτές οι βελτιστοποιήσεις είναι σημαντικές καθώς βοηθούν στην ταχύτερη ευρετηρίαση των σελίδων περιεχομένου σας.

Επιπλέον, μπορούν να συμβάλουν στην ασφάλεια των επισκεπτών σας κατά την περιήγηση στον ιστότοπό σας, μεταξύ άλλων. Λοιπόν, ας ρίξουμε μια λεπτομερή ματιά στις διάφορες τεχνικές SEO τεχνικών δικηγορικών γραφείων που πρέπει να εφαρμόσετε για τον ιστότοπο του δικηγορικού σας γραφείου.

SEO OFF PAGE

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης εκτός σελίδας ασχολείται με όλες τις βελτιστοποιήσεις που μπορείτε να κάνετε σε ιστότοπους άλλους από τους δικούς σας. Είναι σημαντικό να το κάνετε, καθώς βοηθά στη δημιουργία της φήμης του ιστότοπού σας ως πολύτιμου πόρου στο Διαδίκτυο. Λοιπόν, ας βουτήξουμε για να καταλάβουμε πώς μπορείτε να προχωρήσετε στο SEO εκτός σελίδας. Πώς-μπορείτε-να-για-εκτός-σελίδα-seo-για-δικηγορική εταιρεία

Δημιουργία Links

σδήποτε στρατηγικής SEO εκτός σελίδας δικηγορικού γραφείου και το ίδιο ισχύει για το δικηγορικό γραφείο SEO. Κάθε backlink από έναν άλλο ιστότοπο στον δικό σας μετράει ως ψήφος για την αυθεντικότητα και την αξία του. Λοιπόν, φυσικά, θα θέλατε να λάβετε όσο το δυνατόν περισσότερα backlinks για τον ιστότοπό σας, σωστά; Όχι, δεν είναι αυτός ο τρόπος. Και γιατιαυτό? Αυτό συμβαίνει γιατί μαζί με τον αριθμό των backlinks, η ποιότητά τους έχει επίσης σημασία.

Τα backlinks από πιο αξιόπιστους και υψηλής εξουσιοδότησης ιστότοπους έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από αυτά από ιστότοπους που δεν είναι τόσο δημοφιλείς. Μαζί με τη φήμη του ιστότοπου, έχει σημασία και η συνάφειά τους. Όταν δημιουργείτε μια στρατηγική δημιουργίας συνδέσμων για το δικηγορικό σας γραφείο, θα πρέπει να προτιμάτε να δημιουργείτε συνδέσμους από ιστότοπους υψηλής εξουσιοδότησης στη νομική θέση. Οι σύνδεσμοι από νομικούς ιστότοπους θα έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από τους συνδέσμους από, ας πούμε, την ταξιδιωτική θέση.

Επιπλέον, η συνάφεια του συνδέσμου και του κειμένου αγκύρωσης έχει σημασία. Το κείμενο αγκύρωσης πρέπει να είναι σχετικό με τη σελίδα στην οποία κατευθύνεται ο σύνδεσμος, αλλά δεν πρέπει να είναι υπερβολικά βελτιστοποιημένο. Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε σχετικά backlinks στον ιστότοπό σας; Ο καλύτερος τρόπος είναι να αξιοποιήσετε τις αποδεδειγμένες στρατηγικές δημιουργίας συνδέσμων που δεν αποτυγχάνουν ποτέ. Μπορείτε να ξεκινήσετε γράφοντας αναρτήσεις επισκεπτών για άλλους έγκυρους ιστότοπους στη νομική θέση. Θα πρέπει να προσεγγίζετε εξέχοντες ιστότοπους και να τους προτείνετε ιδέες για δημοσιεύσεις.

Είναι μια κατάσταση win-win, καθώς θα έπαιρναν καλό περιεχόμενο για το κοινό τους και εσείς θα αποκτούσατε το backlink σας. Ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε θα ήταν να απευθυνθείτε σε σημαντικούς bloggers στη νομική θέση για να γράψουν μια ανάρτηση επισκέπτη για τον ιστότοπό τους. Μαζί με την ανάρτηση επισκεπτών, μπορείτε επίσης να αναζητήσετε κατεστραμμένους συνδέσμους σε άλλους ιστότοπους στη νομική θέση και στη συνέχεια να προσεγγίσετε τους συντάκτες του ιστότοπου για να τους αντικαταστήσετε με συνδέσμους στους πόρους σας.

Local Τοπικό SEO

Καθώς τα δικηγορικά γραφεία είναι συνήθως τοπικές επιχειρήσεις που εξυπηρετούν μια συγκεκριμένη περιοχή πρακτικής ή πόλη, οι τοπικές προσπάθειες SEO γίνονται σημαντικό μέρος του δικηγορικού γραφείου SEO. Αυτή η μορφή δικηγορικού γραφείου SEO σάς επιτρέπει να καταχωρείτε το δικηγορικό σας γραφείο στα τοπικά αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης και μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε πρόσθετη προβολή σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google. Μπορείτε να κατατάξετε σε τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης, όπως καταχωρίσεις στους Χάρτες Google, Γραφήματα γνώσης και άλλα. Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για τοπικό SEO.

Πώς-μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για το τοπικό SEO

Διεκδικήστε την καταχώρισή σας στο Google My Business (GMB)

Όταν πρόκειται για τοπικό SEO για το δικηγορικό σας γραφείο, τίποτα δεν πλησιάζει αρκετά το Google My Business (GMB). Στην πραγματικότητα, είναι το βασικό συστατικό του τοπικού SEO και μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε τεράστια προβολή στις τοπικές αναζητήσεις. Επομένως, είναι σημαντικό να διεκδικήσετε την καταχώρισή σας στο Google My Business και να συμπληρώσετε όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με το δικηγορικό γραφείο σας. Αυτές οι πληροφορίες περιλαμβάνουν το όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου, τη διεύθυνση, τις ώρες εργασίας κ.λπ. του δικηγορικού σας γραφείου.

Γιατί χρειάζεται να ολοκληρώσετε την καταχώρισή σας στο GMB;

Είναι επειδή αυτές είναι οι πληροφορίες που θα βοηθήσουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και θα σας δώσουν την ευκαιρία να αποκτήσετε πελάτες. Στην πραγματικότητα, οι αναζητήσεις “πού να αγοράσω” και “κοντά μου” αυξήθηκαν κατά 200% μεταξύ 2017 και 2019. Επιπλέον, όλες αυτές οι πληροφορίες θα εμφανιστούν στο Γράφημα γνώσεων σας, επομένως θα θέλατε να είναι πλήρες. Θα πρέπει να συνεχίσετε να ελέγχετε την καταχώρισή σας στο Google My Business τακτικά για να επαληθεύετε την ακρίβεια των πληροφοριών σας, καθώς οι άλλοι μπορούν επίσης να προτείνουν αλλαγές.

Συμπερασματικά

Ένα Δικηγορικό γραφείο μπορεί να χτίσει πελατολόγιο καθημερινά, μέσα από τις μηχανές αναζήτησης. Πλέον όλο και περισσότερα δικηγορικά γραφεία, ακολουθούν αυτήν την επένδυση

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ

Συμπληρώστε την φόρμα με τα ερωτήματα και τις ανάγκες της επιχείρισης σας.