Το ερώτημα που θα θέσω είναι το εξής απλό. Μπορεί ένας Ορθοπεδικός να μπει στη πρώτη σελίδα της Google σε άκρως ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά; Η απάντηση είναι ναι! Τοιατρικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα, είναι άκρως ανταγωνιστικό. Χωρίς στρατηγική δεν μπορείς να έχεις ξεκάθαρους στόχους.
Δεν είναι απολύτως εύκολο για έναν γιατρό να μπει στην πρώτη σελίδα της Google, καθώς υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την θέση μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης. Παράγοντες όπως η ποιότητα και η ποσότητα του περιεχομένου της ιστοσελίδας, οι συνδέσεις που δείχνουν σε αυτήν από άλλες ιστοσελίδες, η συχνότητα και η συνέπεια των ενημερώσεων στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας, και η εμπειρία χρήστη είναι μερικοί από τους παράγοντες που επηρεάζουν την αναζήτηση και την κατάταξη μιας ιστοσελίδας.
Ωστόσο, με μια στρατηγική SEO (Search Engine Optimization) και καλή παρουσία στο διαδίκτυο, ένας γιατρός μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τις πιθανότητές του να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα της Google. Στόχος του ιατρού είναι λέξεις κλειδιά όπως Αρθροπλαστική ισχίου. Αντιλαμβανόμαστε εδώ το μέγεθος και τις απαιτήσεις του project. Η βελτιστοποίηση τόσο On Page όσο και OFF Page είναι το σημείο κλειδί.