Η είσοδος μιας μεταφορικής εταιρείας στην πρώτη σελίδα της Google μπορεί να επιτευχθεί με τη βοήθεια της βελτιστοποίησης της μηχανής αναζήτησης (Search Engine Optimization – SEO). Πετύχαμε την πρώτη σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά πολύ μεγάλης δυσκολίας, ενώ και στο Google Ads, τα αποτελέσματα είναι παραπάνω από εξαιρετικά σε ποσοστό επικοινωνιών – επέπνδυσης – ROAS!
Παρακάτω σας παρουσιάζω μερικά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να βελτιώσετε την παρουσία της εταιρείας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google:
-
-
Αναλύστε τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να βρουν μια μεταφορική εταιρεία στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιήστε αυτές τις λέξεις-κλειδιά για να δημιουργήσετε περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας.
-
Δημιουργήστε μια στρατηγική περιεχομένου. Πρέπει να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας, το οποίο θα περιέχει τις λέξεις-κλειδιά που έχετε επιλέξει. Το περιεχόμενο σας πρέπει να είναι ενημερωτικό, ενδιαφέρον και να καλύπτει τις ανάγκες των πελατών σας.
-
Κάντε αναζήτηση για τους ανταγωνιστές σας. Αναλύστε τις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας
-
Χρησιμοποιήστε τις αναλύσεις των ανταγωνιστών σας για να βελτιώσετε τη στρατηγική σας. Αναλύστε τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας, το περιεχόμενο που δημοσιεύουν, τον τρόπο που προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
-
Βελτιστοποιήστε τον τίτλο της ιστοσελίδας σας και τις περιγραφές των σελίδων σας ώστε να περιλαμβάνουν τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά.
-
Κατασκευάστε ποιοτικούς συνδέσμους (backlinks) από άλλες ιστοσελίδες στην ιστοσελίδα σας. Αυτό μπορεί να βελτιώσει τη θέση σας στα αποτελέσματα της Google.
-
Καθιερώστε την εταιρική σας παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα και προωθήστε την ιστοσελίδα σας μέσω του περιεχομένου στα social media.
-
Χρησιμοποιήστε τα Google My Business και Google Maps για να επιτρέψετε στους πελάτες σας να βρίσκουν εύκολα την εταιρεία σας στις τοπικές αναζητήσεις.