Διαφήμιση γιατρών στο διαδίκτυο αποτελεσματικά και με σχέδιο

Κάθε μέρα πάρα πολλοί ιατροί αγωνίζονται καθημερινά για να γεμίσουν το ημερολόγιό τους με τους ασθενείς. Έχουν εξαιρετική θέση, αφοσιωμένο επαγγελματικό ιατρικό προσωπικό, κατάλληλο εξοπλισμό, πολλές πιστοποιήσεις και προσόντα που έχουν κερδίσει με σκληρή δουλειά και μελέτη. Έχουν επίσης μια όμορφη ιστοσελίδα (Όσοι έχουν). Ωστόσο, αυτό που τους λείπει είναι ένα αποτελεσματικό σχέδιο διαφήμισης και προώθησης στο διαδίκτυο. Επιπλέον, αυξάνεται η εμπορευματοποίηση των ιατρικών υπηρεσιών, συνεπώς το ιατρικό Marketing έχει ανταγωνισμό.

Οι περισσότεροι γιατροί με ρωτούν: Χρειάζεται να διαφημιστώ στο διαδίκτυο ; Η γρήγορη απάντηση είναι Ναι, αν θέλετε να ανταγωνιστείτε online με τους ανταγωνιστές σας.

Αρχικώς θα πρέπει να επικεντρωθούμε στα εξής

1. Off Line παραδοσιακή διαφήμιση και

2. Διαδικτυακή διαφήμιση.

Δεδομένου ότι η πλειοψηφία των ασθενών αναζητούν ιατρικές υπηρεσίες στο διαδίκτυο, η διαφήμιση στον τομέα της ιατρικής περίθαλψης για τους γιατρούς που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο αυξάνεται. Συνιστούμε ανεπιφύλακτα την ηλεκτρονική διαφήμιση για το 99% των ιατρικών πρακτικών υγείας. Τα δεδομένα δείχνουν σταθερή αύξηση του αριθμού των ασθενών και της συνολικής βελτίωσης των επιχειρήσεων. Σε ορισμένες περιπτώσεις συνίσταται η παύση για ένα διάστημα της διαφήμισης. Ο λόγος: δεν μπορούσαν να χειριστούν τον όγκο των νέων ασθενών.

Τι να μην κάνετε αν αποφασίσετε να εκτελέσετε διαφημιστική καμπάνια στο διαδίκτυο;

  • Μην ξεκινήσετε και μετά σταματήσετε γρήγορα τις καμπάνιες – Απαιτούνται δεδομένα για την πραγματοποίηση προσαρμογών στην καμπάνια σας. Ως επαγγελματίας, εξετάζω τα δεδομένα της καμπάνιας, τις λέξεις-κλειδιά, τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά, τις σελίδες μετατροπής, την ποιότητα της συμπεριφοράς των ασθενών για να κάνω προσαρμογές.
  • Εάν έχετε μικρό προϋπολογισμό και είστε σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά, δεν είναι πιθανό να δείτε κάποια αποτελέσματα τουλάχιστον άμεσα.
  • Μην αλλάζετε τα διαφημιστικά μέσα πολύ γρήγορα. Για παράδειγμα, ένας από τους πελάτες μου σε μια πολύ ανταγωνιστική περιοχή των προαστίων, ήθελε να ξοδέψει 1000 ευρώ το μήνα σε online διαφημίσεις, 15 ημέρες στο Facebook + Instagram και 15 ημέρες στο Google. Αυτό είναι καθαρά σπατάλη χρημάτων. Η εκτέλεση μιας επιτυχημένης καμπάνιας βάσει σχεδίου χρειάζεται χρόνο και ανάλυση. Σε αυτή την περίπτωση, συνιστώ στον πελάτη να δεσμευτεί για μηνιαίο προϋπολογισμό και να με αφήσει να του στήσω ένα πλάνο.Παρατηρούνται εκατοντάδες διαφημίσεις στα Social Media καθημερινά.
  • Ο ανταγωνισμός σας δεν κοιμάται. Εξετάζουν επίσης τις διαφημίσεις σας. Προσαρμόζονται επίσης. Γι αυτό τον λόγο πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αντιδράσουμε.
  • Μην στέλνετε χρήστες σε μη σχετικές σελίδες ή αναρτήσεις. Παρέχετε χρήσιμες πληροφορίες σε κάθε σελίδα – αντιμετωπίστε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας, σαν να ήταν μια σελίδα προορισμού. Έχετε το Call to Action σε κάθε σελίδα.
  • Μην ανεβάζετε βίντεο μεγάλου μήκους – Τα σύντομα βίντεο παράγουν την καλύτερη μετατροπή. Τα καλύτερα αποτελέσματα προέρχονται από ενσωματωμένα βίντεο “στη σελίδα”.

Ποιο ποσοστό των γιατρών επωφελούνται από τη διαφήμιση στο διαδίκτυο;

Τα δεδομένα δείχνουν ότι η κατάλληλη διαφήμιση παράγει περισσότερους ασθενείς για τπ 99 τοις εκατό των ιατρών. Ωστόσο, η δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων Google, Facebook, Instagram δεν είναι απλή υπόθεση. Μόνο ένα ή δύο λάθη μπορούν να οδηγήσουν σε χασούρα του προϋπολογισμού σας. Τα δεδομένα δείχνουν ότι πάνω από το 73% των καμπανιών έχει προβλήματα, έχουν λανθασμένες ρυθμίσεις, εσφαλμένη στόχευση, δεν υπάρχουν αρκετές επώνυμες εικόνες (για καμπάνιες προβολής) ή ακατάλληλες αρνητικές λέξεις-κλειδιά ή καθόλου αρνητικές λέξεις-κλειδιά. Ο κατάλογος συνεχίζεται και συνεχίζεται. Έχω δει καταστροφές, αλλά έχω δει και καλές διαφημίσεις. Συνοπτικά, η διαφήμιση στο διαδίκτυο για τους γιατρούς, φέρνει το ερώτημα το κατά πόσο αποτελεσματική είναι η διαφήμιση γιατρών στο διαδίκτυο; Είναι σωστά βελτιστοποιημένη;

6 πυλώνες διαφήμισης στο διαδίκτυο για τους γιατρούς:
1. Local SEO – Τοπικοί Κατάλογοι & Χάρτες
2. Οργανικό SEO – Κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης Google
3. Speech SEO – Οι ασθενείς “μιλούν” στις συσκευές
4. Διαφημίσεις Google – Αναζήτηση PPC, εμφάνιση και διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ
5. Διαφήμιση Facebook & Instagram – Πολλές παραλλαγές
6. Διαφήμιση βάση τοποθεσίας (Περιλαμβάνει διαφημίσεις εντός εφαρμογής)

1. Στοχοθετημένη Διαφήμιση

Τρέχουμε μαζί διαφημίσεις pay-per-click (PPC) στα Google, το Yahoo και το Bing, καθώς και τις διαφημιστικές καμπάνιες για το επαναληπτικό μάρκετινγκ και το Facebook. Όταν βελτιστοποιηθούν αποτελεσματικά, αυτές οι διαφημιστικές καμπάνιες δημιουργούν μια εξαιρετική ώθηση στην παραγωγή leads και μελλοντικών ασθενών. Η διαφήμιση PPC επιτρέπει στο ιατρείο σας να στοχεύει αποτελεσματικά τους μελλοντικούς πελάτες ενώ αναζητούν ενεργά τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Διαθέτω μεγάλη εμπειρία σε διαφημίσεις PPC με εξαιρετικά αποτελέσματα.

2. Βελτιστοποιημένη επιχειρηματική παρουσία

Κριτικές Online / Φήμη
Οργανικές ταξινομήσεις και λίστες τοπικοί κατάλογοι
Βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα για μηχανές αναζήτησης, με έξυπνες εφαρμογές
Πρέπει να σχεδιάσετε τα leads και την επισκεψιμότητά σας σε έναν αποτελεσματικό ιστότοπο μετατροπών. Δεν χρειάζεται μόνο να διαφημίσετε τον εαυτό σας καλά για να δημιουργήσετε leads, αλλά πρέπει να τα τους μετατρέψετε σε πελάτες ότα σας ανακαλύψουν.

3. Social Media

Facebook, Instagram διαφημίσεις και σταθερή παρουσία.
Χρησιμοποιούμε εξελιγμένες βοηθητικές εφαρμογές για να ενισχύσουμε την δουλειά μας στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης
Βελτιώνουμε την παραγωγή, την παρακολούθηση και τη μετατροπή του των leads σε πελάτες
Μετατρέπουμε τα Social Media σε ένα πιο επαγγελματικό επιχειρηματικό εργαλείο

Η Online επιτυχία ξεκινά με την καλύτερη ιστοσελίδα

Οι ιστοσελίδες γιατρών είναι διαφορετικές από τις ενημερωτικές ιστοσελίδες. Ακολουθούν 8 παραδείγματα χαρακτηριστικών για ιστοσελίδες που αφορούν την ιατρική.

Οι ιστοσελίδες γιατρών θα πρέπει:

Μια ιστοσελίδα που αφορά την ιατρική και έναν γιατρό θα πρέπει να έχει χρήσιμες πληροφορίες για έναν επισκέπτη ασθενούς για εύκολη επαφή με πολλούς τρόπους. Αυτό περιλαμβάνει 1. Εύκολο τρόπο να σας καλέσουν στο τηλέφωνο 2. Φόρμα επικοινωνίας 3. Οδηγίες για να βρουν το ιατρείο σας.

Οι προωθήσεις και οι προσφορές θα πρέπει να περιλαμβάνονται κυρίως

Η παρακολούθηση τηλεφωνικών κλήσεων είναι πολύ σημαντική

Η δυνατότητα αυτόματης απόκρισης (Auto-Responders) θα πρέπει να ενσωματωθεί στην ιστοσελίδα σας

Η ιστοσελίδα σας δεν πρέπει να απομακρύνει τον χρήστη από την κύρια εστίασή σας. Για παράδειγμα, αν η στρατηγική σας είναι να καταγράφετε πληροφορίες ασθενούς από μια σελίδα προορισμού, κρατήστε την απλή και μέχρι εκείνο το σημείο. Μην προσφέρετε άλλες προσφορές ώστε ο ασθενής να μην μπει στον πειρασμό να κάνει κλικ σε άλλη περιοχή και να αφήσει την ιστοσελίδα σας.

Να θυμάστε ότι οι ασθενείς σας πρόκειται να χρησιμοποιήσουν τη μηχανή αναζήτησης Google για να αναζητήσουν ιατρικές υπηρεσίες, κριτικές και άλλες πληροφορίες. Έτσι το πρώτο σας βήμα είναι να έχετε μια κορυφαία παρουσία της Google. Άλλες θέσεις είναι επίσης σημαντικές, όπως το Facebook, το Yahoo, το Bing κλπ. Αλλά ξεκινήστε με την Google. Υπάρχουν 6 σημαντικές πτυχές της παρουσίας της Google.

  • Google Local Listing για την ιατρική σας πρακτική
  • Google Maps, επαληθευμένη καταχώριση
  • Κριτικές βαθμολογίες Google
  • Δημοσιεύσεις Google
  • Οργανικά αποτελέσματα Google
  • Πληρωμένη αναζήτηση Google

Κάθε μία από αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να αντιμετωπιστεί από την online στρατηγική σας για την ιατρική σας πρακτική. Πολλοί γιατροί και στελέχη της πρακτικής πιστεύουν ότι αρκεί να υπάρχει μια όμορφη ιστοσελίδα. Δυστυχώς, δεν είναι πλέον αρκετό να έχετε έναν ωραίο ιστότοπο και μια σελίδα στο Facebook.

Κάθε μία από τις παραπάνω 6 σημαντικές πτυχές της παρουσίας της Google απαιτεί προσοχή στη λεπτομέρεια, το χρόνο και τη δέσμευση, για να μην αναφέρουμε τις οικονομικές επενδύσεις.

Κάθε χρόνο, δισεκατομμύρια ευρώ δαπανώνται για διαδικτυακή διαφήμιση. Σε γενικές γραμμές, η διαφήμιση στο διαδίκτυο μπορεί να χωριστεί σε 2 κύριες κατηγορίες:

Διαφήμιση προβολής
Διαφήμιση αναζήτησης

Ως γιατρός και τα δύο είναι σημαντικά για εσάς. Μπορείτε να αποκτήσετε νέους ασθενείς χρησιμοποιώντας και τα δύο αυτά μέσα.

Διαφήμιση προβολής

Η διαφήμιση προβολής είναι ένας τύπος διαφήμισης στο διαδίκτυο που διατίθεται σε διάφορες μορφές, όπως διαφημίσεις banner, πλούσια μέσα και πολλά άλλα. Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις που βασίζονται σε κείμενο, η διαφήμιση προβολής βασίζεται σε στοιχεία όπως εικόνες, ήχο και βίντεο για την επικοινωνία ενός διαφημιστικού μηνύματος. Για παράδειγμα, εάν ο υποψήφιος ασθενής σας βρίσκεται στο Facebook και έχει πρόσφατα κάνει κλικ ή παρακολουθήσει βίντεο σχετικά με την ιατρική διαδικασία και τη θεραπεία της αύξησης του μαστού, οι διαφημίσεις που σχετίζονται με αυτό το θέμα μπορούν να προβληθούν στους πιθανούς ασθενείς. Αυτό είναι ένα παράδειγμα διαφημίσεων προβολής.

Διαφήμιση αναζήτησης

Η διαφήμιση αναζήτησης είναι πολύ συχνή. Κάθε φορά που βρίσκεστε στο Google και πληκτρολογείτε έναν όρο αναζήτησης, η μηχανή αναζήτησης Google θα εμφανίζει συνήθως διαφημίσεις στην κορυφή της ιστοσελίδας. Στη μέση, υπάρχει ένας χάρτης, σχόλια και επιχειρηματικές λίστες, και στο κάτω μέρος υπάρχουν οργανικά ή δωρεάν αποτελέσματα αναζήτησης. Οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν ένα τέλος για να εμφανίσουν τις διαφημίσεις τους στην κορυφαία περιοχή. Εάν ένας χρήστης κάνει κλικ σε κάποια από τις διαφημίσεις, ο διαφημιζόμενος καταβάλλει ένα τέλος για κάθε “κλικ”. Αυτό ονομάζεται διαφήμιση Pay-Per-Click. Για ιατρικές πρακτικές και γιατρούς, αυτό είναι πολύ αποτελεσματικό και δημιουργεί εξαιρετική απόδοση επένδυσης (ROI). Οι διαφημίσεις PPC Google παράγουν εξαιρετικά αποτελέσματα, ωστόσο είναι πολύπλοκη και απαιτεί από έναν επαγγελματία να διαχειρίζεται την καμπάνια σας.

Το Reviews Marketing είναι ένας άλλος αναδυόμενος χώρος. Οι αξιολογήσεις online επηρεάζουν δραματικά τις αποφάσεις των ασθενών όταν ψάχνουν ένα γιατρό. Αυτός είναι ένας τομέας που θα κάνει το ιατρείο σας να λάμψει ή να επηρεάσει αρνητικά περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη στρατηγική. Στην πραγματικότητα δεν πρέπει να είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ, θα πρέπει να είναι μια αναγκαιότητα.

Υπάρχουν 4 τρόποι για να αποκτήσετε θετικές κριτικές και ταυτόχρονα να ελαχιστοποιήσετε τις αρνητικές κριτικές. Επομένως, η στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να είναι να ελαχιστοποιήσετε τυχόν αρνητικές κριτικές και να μεγιστοποιήσετε τις θετικές κριτικές.

4 τρόποι για να αποκτήσετε online κριτικές

Χρησιμοποιώντας εφαρμογές SMS / Texting. Ένα μήνυμα αποστέλλεται σε έναν ασθενή ζητώντας κριτική μετά από μια επίσκεψη.
Χρήση εφαρμογών Email Marketing. Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλεται σε έναν ασθενή ζητώντας κριτική μετά από μια επίσκεψη.
Χρησιμοποιώντας ένα iPad στο λόμπι. Ένας ασθενής καλείται να παράσχει κριτική αμέσως μετά την επίσκεψη.
Χρησιμοποιώντας το Social Media ή τον ιστότοπό σας. Μια εφαρμογή μπορεί να προστεθεί στην επιχειρηματική σελίδα σας στο Facebook ή στον ιστότοπό σας, ζητώντας από τους ασθενείς να παρέχουν σχόλια.

Δεν υπάρχει γρήγορος και αλάνθαστος τρόπος να το κάνετε αυτό “γρήγορα”. Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα για κάθε προσέγγιση. Η Google και το Yelp κατανοούν ότι οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αποκτήσουν πιο θετικές κριτικές και να «θάψουν» τα αρνητικά σχόλια, οι αλγόριθμοί τους γνωρίζουν τα αιτήματα SMS για σχόλια – και εμποδίζουν τις κριτικές που δημοσιεύονται χρησιμοποιώντας αιτήματα που προέρχονται από SMS. Έχοντας ένα iPad στο λόμπι μπορεί να προκαλέσει μπλοκ της διεύθυνσης IP και ούτω καθεξής. Η πιο ασφαλής μέθοδος είναι οι κριτικές μέσα από το Email Marketing.

Social Media Marketing

Το Social Media Marketing είναι μια άλλη πολύ σημαντική πτυχή του μάρκετινγκ σας. Οι δυνατότητές σας και οι υπάρχουσες σας κρέμονται γύρω στο Facebook. Πρέπει να τους διευκολύνετε να συνεργάζονται μαζί σας. Δείτε τα 5 βήματα.

5 βήματα για την επιτυχία του Facebook για τους γιατρούς

  • Δημιουργήστε επιχειρηματική σελίδα Facebook για την ιατρική σας πρακτική.
  • Βελτιστοποιήστε το FacebookBusiness Page για το ιατρείο σας.Προσθέστε εφαρμογές στην FacebookBusiness Page σας για την ιατρική σας πρακτική. Για παράδειγμα, προσθέστε την εφαρμογή Επικοινωνήστε μαζί μας, προσθέστε την εφαρμογή “Αιτήσεις για συνάντηση”, προσθέστε την εφαρμογή “Προωθήσεις”.
  • Προσθέστε περιεχόμενο στην FacebookBusiness Page σας για την ιατρική σας πρακτική
  • Διαφημίστε τη σελίδα Facebook Business για την ιατρική σας πρακτική στο Facebook

Υπάρχουν πολλοί τρόποι προώθησης της σελίδας FacebookBusiness για την ιατρική σας πρακτική. Μπορείτε να προσλάβετε έναν επαγγελματία (συνιστάται) ή να το κάνετε μόνοι σας. Οι πιστοποιημένοι επαγγελματίες διαφήμισης θα σας δώσουν καλύτερα αποτελέσματα.

Είμαι στη διάθεση σας να συζητήσουμε την κατασκευή της ιστοσελίδας σας, αν δεν έχετε ήδη αλλά και την προώθηση της στο διαδίκτυο. Στείλτε μου το email σας στο : info@gchatzitheodosiou,gr ή καλέστε καθημερινές 16:00 – 20:00 στο 6972132823