Το ερώτημα που θα θέσω είναι το εξής απλό. Μπορεί ένας Ορθοπεδικός να μπει στη πρώτη σελίδα της Google σε άκρως ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά; Η απάντηση είναι ναι! Τοιατρικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα, είναι άκρως ανταγωνιστικό. Χωρίς στρατηγική δεν μπορείς να έχεις ξεκάθαρους στόχους.
Δεν είναι απολύτως εύκολο για έναν γιατρό να μπει στην πρώτη σελίδα της Google, καθώς υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την θέση μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης. Παράγοντες όπως η ποιότητα και η ποσότητα του περιεχομένου της ιστοσελίδας, οι συνδέσεις που δείχνουν σε αυτήν από άλλες ιστοσελίδες, η συχνότητα και η συνέπεια των ενημερώσεων στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας, και η εμπειρία χρήστη είναι μερικοί από τους παράγοντες που επηρεάζουν την αναζήτηση και την κατάταξη μιας ιστοσελίδας.
Ωστόσο, με μια στρατηγική SEO (Search Engine Optimization) και καλή παρουσία στο διαδίκτυο, ένας γιατρός μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τις πιθανότητές του να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα της Google. Στόχος του ιατρού είναι λέξεις κλειδιά όπως Αρθροπλαστική ισχίου. Αντιλαμβανόμαστε εδώ το μέγεθος και τις απαιτήσεις του project. Η βελτιστοποίηση τόσο On Page όσο και OFF Page είναι το σημείο κλειδί.
Ολοκληρωμένη στρατηγική στη Google οργανικά και PPC.
Βελτιστοποίηση On Page
Δημιουργία Αρθρογραφίας –
Link Building
Google Ads
Στόχευση
Στοχεύουμε σε κεντρικά Keywords. Ενδεικτικά:
Ρήξη Χιαστού – Μηνίσκου
Επικονδυλίτιτδα
Αρθροσκόπηση Ώμου
Client
Απόστολος Σταθέλλης
Η πρώτη σελίδα στη Google σε ιατρικές αναζητήσεις είναι μια πρόκληση. Με τον εξαιρετικό ορθοπαιδικό Απόστολο Σταθέλλη, έχουμε πετύχει την πρώτη σελίδα και τις πρώτες θέσεις σε δεκάδες λέξεις κλειδιά. Στοχεύουμε τόσο στην αρθρογραφία όσο και στην εις βάθος ανάλυση του ανταγωνισμού, πετυχαίνονταις στα οργανικά αποτελέσματα που δεν είναι εύκολο να πραγματοποιηθούν.
Στο Google Ads, έχω διαμορφώσει στρατηγική με στόχο την καλύτερη δυνατή απόδοση τόσο στη παρουσίαση της ειδίκευσης του ιατρού στους τραυματισμούς όσο και στην ανέρευση νέου πελατολογίου.