Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Τι είναι το SEO;

Τι είναι το SEO;

Η βελτιστοποίηση ιστοτόπων (SEO) είναι μια διαδικασία που μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική βελτίωση της βελτιστοποίησης ιστοτόπων:

SEO, είναι η διαδικασία βελτίωσης της ορατότητας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε για το SEO είναι ότι πρόκειται για μια μακροπρόθεσμη στρατηγική. Παρόλο που μπορείτε να δείτε αποτελέσματα αμέσως μετά την πραγματοποίηση αλλαγών στον ιστότοπο και το περιεχόμενό σας, αυτά δεν θα διαρκέσουν για πάντα αν δεν συνεχίσετε να εργάζεστε τακτικά πάνω σε αυτά.

Το SEO συμβάλλει επίσης στην αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων, ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους που αναζητούν κάτι συγκεκριμένο (όπως “καθαρισμός χαλιών” ή “φθηνές πτήσεις”) να κάνουν κλικ σε συνδέσμους που οδηγούν πίσω στον ιστότοπό σας αντί για τον ιστότοπο κάποιου άλλου με παρόμοιες πληροφορίες αλλά με λιγότερα πρότυπα ποιοτικού ελέγχου (ή καθόλου πρότυπα).

Το SEO μπορεί να βοηθήσει να γίνει ο ιστότοπός σας πιο ορατός στις μηχανές αναζήτησης και στους διαδικτυακούς χρήστες.

Πιθανώς έχετε ακούσει τον όρο SEO και αναρωτηθήκατε τι είναι, αλλά ίσως δεν είχατε την ευκαιρία να μάθετε περισσότερα.

SEO σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και αναφέρεται στη διαδικασία βελτίωσης της ορατότητας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αυτό μπορεί να γίνει με τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου, του κώδικα και άλλων παραγόντων που επηρεάζουν την κατάταξη των ιστοσελίδων σας στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google ή η Bing.

Για να καταλάβετε γιατί το SEO έχει σημασία, ας δούμε ένα παράδειγμα: αν θέλετε να βρείτε ένα εστιατόριο κοντά στο γραφείο σας για μεσημεριανό γεύμα, αλλά δεν ξέρετε πού βρίσκονται καλές επιλογές (ή ακόμη και τι είδους φαγητό σερβίρουν), πιθανότατα θα μπείτε στο διαδίκτυο ως μέρος της διαδικασίας έρευνάς σας – και πιθανότατα θα χρησιμοποιήσετε το Google ως ένα εργαλείο μεταξύ πολλών άλλων όταν αποφασίζετε πού ταιριάζει καλύτερα τόσο στους χρονικούς περιορισμούς όσο και στις απαιτήσεις του προϋπολογισμού!

Υπάρχουν πολλά στοιχεία που συμβάλλουν στην επιτυχία της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) ενός ιστότοπου.

  • Λέξεις-κλειδιά – Οι λέξεις και οι φράσεις που χρησιμοποιείτε στον ιστότοπό σας θα πρέπει να είναι σχετικές με αυτό που προσφέρετε και με τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι το αναζητούν. Για παράδειγμα, εάν διατηρείτε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που πωλεί καλλυντικά, τότε η λέξη “μακιγιάζ” θα είναι πιθανότατα μία από τις λέξεις-κλειδιά σας, επειδή πολλοί άνθρωποι πληκτρολογούν αυτόν τον όρο όταν αναζητούν προϊόντα όπως eyeliner ή κραγιόν.

  • Περιεχόμενο – Αυτό αναφέρεται σε όλο το κείμενο στον ιστότοπό σας, συμπεριλαμβανομένων των αναρτήσεων σε ιστολόγια ή άρθρων για συγκεκριμένα θέματα που σχετίζονται με αυτό που κάνετε (όπως “Πώς να εφαρμόσετε το μακιγιάζ ματιών σαν επαγγελματίας”). Περιλαμβάνει επίσης πράγματα όπως εικόνες με λεζάντες καθώς και βίντεο που προσφέρουν εκπαιδευτική αξία με κάποιο τρόπο (για παράδειγμα: “Πώς να εφαρμόσετε τη σκιά ματιών”). Μπορεί να περιλαμβάνει λέξεις κλειδιά υπηρεσιών όπως ενοικίαση φορτηγού Αθήνα.

Οι ιστότοποι που είναι βελτιστοποιημένοι για τις μηχανές αναζήτησης είναι πιο πιθανό να κατατάσσονται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Οι ιστότοποι που κατατάσσονται υψηλότερα στη Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης τείνουν να έχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από εκείνους που δεν κατατάσσονται.

Συμπερασματικά

Αν θέλετε να βελτιώσετε τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για τις μηχανές αναζήτησης, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε. Μπορείτε να ξεκινήσετε αναλύοντας τον τρέχοντα ιστότοπό σας και προσδιορίζοντας τι χρειάζεται βελτίωση. Από εκεί και πέρα, δημιουργήστε ένα σχέδιο που θα περιλαμβάνει λέξεις-κλειδιά και φράσεις που θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να βρουν την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο όταν κάνουν αναζήτηση στο Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης όπως το Bing ή το Yahoo!

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Καλώς Ήρθες