Τι είναι το SEO;

Τι είναι το SEO;

Η βελτιστοποίηση ιστοτόπων (SEO) είναι μια διαδικασία που μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική βελτίωση της βελτιστοποίησης ιστοτόπων:

SEO, είναι η διαδικασία βελτίωσης της ορατότητας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε για το SEO είναι ότι πρόκειται για μια μακροπρόθεσμη στρατηγική. Παρόλο που μπορείτε να δείτε αποτελέσματα αμέσως μετά την πραγματοποίηση αλλαγών στον ιστότοπο και το περιεχόμενό σας, αυτά δεν θα διαρκέσουν για πάντα αν δεν συνεχίσετε να εργάζεστε τακτικά πάνω σε αυτά.

Το SEO συμβάλλει επίσης στην αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων, ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους που αναζητούν κάτι συγκεκριμένο (όπως “καθαρισμός χαλιών” ή “φθηνές πτήσεις”) να κάνουν κλικ σε συνδέσμους που οδηγούν πίσω στον ιστότοπό σας αντί για τον ιστότοπο κάποιου άλλου με παρόμοιες πληροφορίες αλλά με λιγότερα πρότυπα ποιοτικού ελέγχου (ή καθόλου πρότυπα).

Το SEO μπορεί να βοηθήσει να γίνει ο ιστότοπός σας πιο ορατός στις μηχανές αναζήτησης και στους διαδικτυακούς χρήστες.

Πιθανώς έχετε ακούσει τον όρο SEO και αναρωτηθήκατε τι είναι, αλλά ίσως δεν είχατε την ευκαιρία να μάθετε περισσότερα.

SEO σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και αναφέρεται στη διαδικασία βελτίωσης της ορατότητας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αυτό μπορεί να γίνει με τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου, του κώδικα και άλλων παραγόντων που επηρεάζουν την κατάταξη των ιστοσελίδων σας στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google ή η Bing.

Για να καταλάβετε γιατί το SEO έχει σημασία, ας δούμε ένα παράδειγμα: αν θέλετε να βρείτε ένα εστιατόριο κοντά στο γραφείο σας για μεσημεριανό γεύμα, αλλά δεν ξέρετε πού βρίσκονται καλές επιλογές (ή ακόμη και τι είδους φαγητό σερβίρουν), πιθανότατα θα μπείτε στο διαδίκτυο ως μέρος της διαδικασίας έρευνάς σας – και πιθανότατα θα χρησιμοποιήσετε το Google ως ένα εργαλείο μεταξύ πολλών άλλων όταν αποφασίζετε πού ταιριάζει καλύτερα τόσο στους χρονικούς περιορισμούς όσο και στις απαιτήσεις του προϋπολογισμού!

Υπάρχουν πολλά στοιχεία που συμβάλλουν στην επιτυχία της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) ενός ιστότοπου.

  • Λέξεις-κλειδιά – Οι λέξεις και οι φράσεις που χρησιμοποιείτε στον ιστότοπό σας θα πρέπει να είναι σχετικές με αυτό που προσφέρετε και με τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι το αναζητούν. Για παράδειγμα, εάν διατηρείτε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που πωλεί καλλυντικά, τότε η λέξη “μακιγιάζ” θα είναι πιθανότατα μία από τις λέξεις-κλειδιά σας, επειδή πολλοί άνθρωποι πληκτρολογούν αυτόν τον όρο όταν αναζητούν προϊόντα όπως eyeliner ή κραγιόν.

  • Περιεχόμενο – Αυτό αναφέρεται σε όλο το κείμενο στον ιστότοπό σας, συμπεριλαμβανομένων των αναρτήσεων σε ιστολόγια ή άρθρων για συγκεκριμένα θέματα που σχετίζονται με αυτό που κάνετε (όπως “Πώς να εφαρμόσετε το μακιγιάζ ματιών σαν επαγγελματίας”). Περιλαμβάνει επίσης πράγματα όπως εικόνες με λεζάντες καθώς και βίντεο που προσφέρουν εκπαιδευτική αξία με κάποιο τρόπο (για παράδειγμα: “Πώς να εφαρμόσετε τη σκιά ματιών”). Μπορεί να περιλαμβάνει λέξεις κλειδιά υπηρεσιών όπως ενοικίαση φορτηγού Αθήνα.

Οι ιστότοποι που είναι βελτιστοποιημένοι για τις μηχανές αναζήτησης είναι πιο πιθανό να κατατάσσονται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Οι ιστότοποι που κατατάσσονται υψηλότερα στη Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης τείνουν να έχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από εκείνους που δεν κατατάσσονται.

Συμπερασματικά

Αν θέλετε να βελτιώσετε τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για τις μηχανές αναζήτησης, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε. Μπορείτε να ξεκινήσετε αναλύοντας τον τρέχοντα ιστότοπό σας και προσδιορίζοντας τι χρειάζεται βελτίωση. Από εκεί και πέρα, δημιουργήστε ένα σχέδιο που θα περιλαμβάνει λέξεις-κλειδιά και φράσεις που θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να βρουν την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο όταν κάνουν αναζήτηση στο Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης όπως το Bing ή το Yahoo!

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Καλώς Ήρθες